اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارائه در دفاتر پیشخوان مطرح شد؛

دستگاه‌های اجرایی خدمات الکترونیکی را احصا کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل پست خراسان جنوبی گفت: برای تحقق دولت الکترونیک دستگاه‌های اجرایی استان باید خدمات قابل ارائه در بستر الکترونیک را احصا کنند تا از طریق دفاتر پستی و پیشخوان دولت به مردم ارائه شود.

دستگاه‌های اجرایی خدمات الکترونیکی را احصا کنند
حسین عنایتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک است از طرف دیگر ارائه خدمات غیرحضوری توسط دستگاه‌های اجرایی یکی از شاخص‌های اصلی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.
وی با بیان اینکه 37 پستچی بخش دولتی در پست استان تشکیل شده است، افزود: اداره کل پست استان در ارائه خدمات به موقع در استان کارنامه موفقی داشته است.
مدیر کل پست خراسان جنوبی از توزیع اسناد روستایی در روستاهای استان خبر داد و گفت: همچنین این مجموعه با تفاهمی که با بنیاد مسکن داشته است مدارک وام روستایی را نیز تحویل گرفته است.
عنایتی از تعامل این مجموعه با جهاد کشاورزی استان خبر داد و افزود: در این راستا خدماتی از جمله ثبت‌نام از مصرف‌کنندگان جزء کشاورزی و تشکیل بانک اطلاعاتی بهره‌برداران در سطح روستاهای استان انجام شده است.
وی از توزیع 122 هزار کالابرگ در مناطق فاقد گاز استان توسط اداره پست خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه سعی کرده است تعامل همه جانبه‌ای را با مجموعه دستگاه‌های اجرایی انجام داده است.
مدیر کل پست خراسان جنوبی از سرمایه‌گذاری 400 میلیون تومانی در مجموعه پست استان در چند سال اخیر خبر داد و اظهار داشت: از محل طرح تملک و دارایی و استانی این سرمایه‌گذاری در پست استان صورت گرفته است.
عنایتی ادامه داد: از این مبلغ 64 درصد از محل درآمدهای ملی و 37 درصد از محل درآمدهای استانی است.
وی به شاخص‌های پست در استان اشاره کرد و گفت: در استان ما 9.8 مرسوله به ازای هر نفر است در حالی که میانگین کشوری این عدد 10.5 مرسوله است و در این شاخص استان ما تا میانگین کشوری فاصله زیادی ندارد.
مدیر کل پست خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از شاخص‌های مهم در مجموعه پست پوشش جمعیتی به ازای هر واحد پستی 2 هزار و 683 نفر در استان است این در حالی است که میانگین کشوری پوشش جمعیتی به ازای هر واحد پستی 4 هزار و 272 نفر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول