اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست خراسان‌جنوبی خبر داد

توزیع میوه از طریق پست در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل پست خراسان‌جنوبی از توزیع میوه از طریق پست برای نخستین بار در کشور طی ایام عید در این استان خبر داد.

توزیع میوه از طریق پست در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره پست خراسان‌جنوبی، حسین عنایتی از توزیع میوه از طریق پست برای نخستین بار در کشور طی ایام عید در این استان خبر داد و  اظهار داشت: این امر برای نخستین بار در کشور اجرا شده و میوه مورد نیاز مردم با قیمت بازار به درب منازل ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح امسال در بیرجند عملیاتی خواهد شد، افزود: در این راستا ظرفیت روزانه 300 مورد سفارش در این شهر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل پست خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون 800 مورد تقاضای خرید میوه از طریق پست در بیرجند جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: توزیع میوه این تعداد متقاضی از امروز آغاز می‌شود.

عنایتی با بیان اینکه در این راستا میوه‌های مورد نیاز با کیفیت، بسته‌بندی مناسب و قیمت بازار به مردم تحویل داده می شود، اظهار داشت: این طرح نیازمند اطلاع‌رسانی جامع بوده و در ایام عید اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: مردم از طریق شماره پیامگیر 193 و سایت اینترنتی WWW.BIRJAND.POST.IR برای تحویل میوه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول