اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته سپک تاکرا اصفهان:

فقط 2 کمیته زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی در اصفهان فعالیت دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سپک تاکرا اصفهان گفت: 17 کمیته زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی است که فقط کمیته موی تای و کمیته دارت در حال حاضر مشغول فعالیت هستند و هیچ کدام از کمیته‌های دیگر به صورت جدی فعالیت ندارند.

فقط 2 کمیته زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی در اصفهان فعالیت دارد

محسن طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر چیزی به نام سپک تاکرا در اصفهان وجود ندارد زیرا نه برنامه‌ای وجود دارد و نه کاری انجام می‌شود و تنها حکم به نام من به عنوان مسئول این کمیته خورده شده به دلیل اینکه رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان که کمیته سپک تاکرا زیر پوشش این هیئت است نه در دفتر حضور دارد و نه جواب تلفنش را می‌دهد و در حال حاضر هم نمی‌دانم سراغ چه کسی باید بروم.

وی تصریح کرد: در حدود 17 کمیته زیرپوشش هیئت انجمن‌های ورزشی است که تنها کمیته موی تای و کمیته دارت در حال حاضر مشغول فعالیت هستند و هیچ کدام از کمیته‌های دیگر به صورت جدی فعالیت ندارند.

مسئول کمیته سپک تاکرا اصفهان ادامه داد: سپک تاکرا اصفهان در سال 1387 قهرمان ایران شد، اما دیگر نتوانستیم در مسابقات لیگ شرکت کنیم و اگر قصد داشته باشیم به طور مجدد حضوری موثر داشته باشیم باید از ابتدا و از زیرگروه کار خود را آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: ما تنها به یک سانس سالن برای انجام تمرینات خود نیاز داریم و به هیچ اسپانسری هم احتیاج نداریم و در این ارتباط نامه هم به آقای عطایی زده‌ایم اما کسی جوابگو نیست.

طالبی با انتقاد از احمد عطایی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: این فرد به هیچ عنوان ورزشی و در حوزه ورزش نبوده اما من ورزشی‌ام و به دنبال سمت نیز نیستم و اگر دیدیم جواب ما را نمی‌دهد خودمان به پارک می‌رویم و تمرینات خود را آنجا برگزار می‌کنیم.

وی افزود: رقابت‌های لیگ سپک تاکرا از حدود سه ماه دیگر آغاز می‌شود و ما باید تیم خود را برای آن رقابت‌ها آماده می‌کردیم اما به دلیل عدم حضور در دوره‌های گذشته اگر قصد داشته باشیم در لیگ شرکت کنیم باید ابتدا از زیرگروه کار خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول