اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت استان زنجان تاکید کرد

لزوم استفاده درست از سرمایه‌های ورزش بدمینتون در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت استان زنجان گفت: از سرمایه‌های خدادادی ورزش بدمینتون در استان زنجان باید به نحو مطلوبی استفاده شود.

لزوم استفاده درست از سرمایه‌های ورزش بدمینتون در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سجاد نباتچیان ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان زنجان، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های مطلوب و خدادادی ورزش بدمینتون در استان زنجان به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه ورزش بدمینتون است، افزود: در حال حاضر از این ظرفیت‌ها به طور کامل استفاده نمی‌شود.

کاندیدای ریاست هیئت بدمینتون استان زنجان بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین مسئولان و ورزشکاران دست اندرکار ورزش بدمینتون در استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت این ورزش در استان زنجان بسیار بالا است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه از همه توان صنعتی خود برای ارتقای ورزش بدمینتون در استان استفاده می‌کنم، خاطرنشان کرد: ضروری است صنعت در کنار ورزش قرار گیرد.

نباتچیان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های صنعت استان برای ارتقای ورزش استفاده کرد، یادآور شد: ورزش بدمینتون نیازمند چنین حمایت‌های تاثیرگذاری است.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌های خود را برای ارتقای این ورزش به کار خواهد گرفت، تصریح کرد: نیازمند حق امضاء و ریاست نیستم.

رئیس خانه صنعت استان زنجان بر ضرورت توجه به این ورزش در استان تاکید کرد و گفت: استان زنجان ظرفیت‌های مطلوبی در رشته بدمینتون دارد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول