اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار:

سرانه ورزشی در بیله‌سوار 120 سانتی‌متر مربع است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار گفت: سرانه ورزش در شهرستان مرزی بیله‌سوار به ازای هر نفر 120 سانتی‌متر مربع است.

سرانه ورزشی در بیله‌سوار 120 سانتی‌متر مربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام تقی‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: این مجموعه‌ها شامل سالن‌های روباز و سرپوشیده است که در حد استاندارد کشوری می‌باشد به طوری که ما از لحاظ فضای ورزشی با کمترین مشکل در شهرستان مرزی بیله‌سوار روبرو هستیم.

وی با اشاره  ضرورت توجه به ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه کیفی ورزش در شهرستان مرزی بیله‌سوار خاطرنشان کرد: ما در ورزش قهرمانی و همگانی حرکت‌های رو به جلویی را شاهد هستیم به طوری که از این خطه مجید فرزین قهرمان پار‌المپیک برای این سرزمین دلاور‌مردان افتخار آفریده و توانسته است نام بیله‌سوار را جهانی کند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار به توسعه رشته‌های ورزشی همچون هنرهای رزمی، کشتی و فوتبال در این منطقه مرزی اشاره کرد و یادآور شد: هیئت‌های ورزشی در این شهرستان از برخی محدودیت‌های اعتباری و تجهیزات رنج می‌برند که امیدواریم یک جایگاه اصیل و بی‌بدیل را در ارتقای شاخص‌های ورزشی در این استان شاهد باشیم.

تقی‌زاده قهرمانی نونهالان و نوجوانان بیله‌سوار را در مسابقات فوتبال استان گفت:‌ اگر در این شهرستان رشته‌هایی همچون فوتبال، هنرهای رزمی، وزنه‌برداری و کشتی مورد حمابت جدی قرار گیرد امید کسب مدال و قهرمانی در این عرصه دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: البته تیم گندم‌کاران این شهرستان با حمایت بخش خصوصی فعالیت خود را در رشته‌های مختلف آغاز کرده است که به نظر می‌رسد استمرار این حمایت‌ها می‌تواند ورزش این شهرستان را به بالندگی واقعی برساند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم تا ورزش قهرمانی بانوان در این شهرستان از محجوریت خارج شود به طوری که اهالی این شهرستان نیز خود به ورزش‌های همگانی و حضور فرزندانشان در عرصه‌های ورزش قهرمانی بسیار امیدوار بوده و مشتاق هستند.

تقی‌زاده از فعالیت 70 اسکیت‌باز در این شهرستان اعم از دختران و پسران خبر داد و بیان داشت: این ورزشکاران در سالن‌های سرپوشیده تمرین می‌کنند و بعید به نظر می‌رسد در سطح کشور و حتی جهان امکان آن فراهم آید که در تمام رشته‌ها به صورت تخصصی سالن‌های ورزشی تدارک دیده شود.

وی همچنین به مدیریت در این حوزه بدون وارد آمدن خدشه‌ای به فعالیت‌ها در رشته ژیمناستیک اشاره کرد و ادامه داد: بنده هر چند در دو جبهه مسئولیت دارم اما هر زمان مشاهده کنم که در رشته ژیمناستیک و روند صعودی آن تعللی به وجود آمده است به یقین میدان مدیریت را به دیگران می‌سپارم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار از میزبانی بیله‌سوار در مویتای کشور خبر داد و گفت: این شهرستان حائز رتبه دوم در رشته‌های هنرهای رزمی و همچنین صاحب مقام اول در رشته پرس سینه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تقی‌زاده در پایان سخنان خود به موفقیت ورزشکاران این شهرستان در وزنه‌برداری اوزان مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: ما معتقدیم که در شهرستان مرزی بیله‌سوار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان توجه به ورزش قهرمانی و تکیه بر آن می‌تواند آسیب‌زدا باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول