اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

ورزش بهترین اهرم بازدارنده از انحرافات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: مسئولان باید به ورزش جوانان بیشتر اهمیت دهند زیرا ورزش بهترین اهرم بازدارنده از انحرافات اجتماعی است.

ورزش بهترین اهرم بازدارنده از انحرافات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زابل در مصلای المهدی (عج) این شهرستان اظهار داشت: سالروز فرا رسیدن ازدواج فرخنده و مقدس حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را تبریک می‌گویم، خانواده‌ها باید به وظایف شرعی خود در امر ازدواج توجه کنند.

وی افزود: کسی که ازدواج کرده است در واقع نصف دین خود را حفظ کرده لذا موانع و سخت‌گیری از سوی والدین امر جایزی نیست و باید اینها برداشته شود و شرایط ازدواج آسان فراهم شود.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: ازدواج امری مقدس است و خانواده‌ها نباید ازدواج را بر دختر و پسر تحمیل کنند.

طباطبایی بیان کرد: آنچه پایه‌های زندگی را محکم می‌کند، اعتمادسازی، محبت، احترام به یکدیگر، همکاری در خانواده و کم کردن توقعات است.

وی به روز پیوند اولیاء و مربیان اشاره و تصریح کرد: ارتباط و تربیت در خانه و مدرسه به صورت هماهنگ انجام شود تا شرایط تحصیل مناسب و فردای آینده‌ساز برای دانش‌آموزان فراهم شود.

خطیب جمعه زابل هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ورزش بهترین اهرم بازدارنده از انحرافات است به شرط اینکه ورزش هدفدار باشد.

طباطبایی اضافه کرد: میدان ورزش نباید میدان زد و خورد باشد بلکه امکان شکوفا شدن برای همه جوانان فراهم شود و دولت بیشتر از همه به فکر ورزش در کشور باشد.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش بیان کرد: در ورزش باندبازی، سیاسی‌کاری و ... باید از عرصه دور شود و به جایگاه واقعی ورزش پرداخته شود.

امام جمعه زابل شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت و افزود: از همه دوستداران اهل بیت (ع) درخواست می‌شود که مجالس اهل بیت را خالی نگذارند و با حضور خود در این مجالس شعائر دینی را زنده کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول