اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

رفع بلاتکلیفی پروژه‌های ملی ورزش مازندران/ تزریق 13 میلیارد تومان بودجه

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران از رفع بلاتکلیفی پروژه‌های ورزشی مازندران در سطوح ملی خبر داد و گفت: در سال جاری 18 میلیارد تومان به این پروژه‌ها اختصاص یافت.

رفع بلاتکلیفی پروژه‌های ملی ورزش مازندران/ تزریق 13 میلیارد تومان بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله پریچهره ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و هفته ازدواج در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های مطرح شده از سوی نمایندگان رسانه‌ها پاسخ داد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران که در این مصاحبه همراهی دو معاونش را به صورت مقطعی داشت اقدام دولت در ادغام سازمان ورزش و امور جوانان را ستود و بیان داشت: استان مازندران از نخستین‌های استان‌های کشور است که ابلاغ ادغام معاونت فرهنگی و امور جوانان را با موفقیت انجام داده است.

وی تصریح کرد: هنوز 16 استان کشور معاونت امور جوانان و فرهنگی را معرفی نکردند.

پریچهره از دیدار المپیکی‌های مازندران با مراجع عظام از جمله علامه جوادی آملی به عنوان یک رویداد فرهنگی یاد کرد و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک نیز این دیدار تکرار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از تهیه و تدوین تاریخچه و دستاوردهای ورزش مازندران توسط جامعه ورزشی پیشکسوتان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال 37 پروژه ورزشی در مازندران به بهره‌برداری رسید.

* 64 هزار متر مربع به فضای ورزشی مازندران اضافه می‌شود

این مسئول با اعلام اینکه 11 پروژه ورزشی نیز در هفته ورزش و تربیت بدنی در مازندران به افتتاح می‌رسد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 64 هزار متر مربع به فضای ورزشی مازندران با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت 12 کانون مهر با هدف ترویج ازدواج آسان در استان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه برای این مدل‌های ازدواج، 800 هزار تومان هزینه درنظر گرفته می‌شود از ثبت 140 ازدواج با این سبک در مازندران خبر داد.

این مسئول از برپایی جشنواره ازدواج آسان با هدف فرهنگ‌سازی در شهرهای چالوس و ساری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

* برای جذب اسپانسر تلاش می‌کنیم

پریچهره با تاکید بر این نکته که در برخی از شهرهای مازندران، سرانه استاندارد فضای ورزشی از استاندارد اروپایی نیز فراتر رفته، گفت: ماهانه 30 هزار متر مربع به فضای ورزشی مازندران اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه سرانه ورزشی در روستاهای مازندران از شهرهای استان پیشی‌گرفته، اضافه کرد: سالانه یک هزار و 900 مدال رنگارنگ ورزشی در مقاطع ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی کسب می‌شود.

این مسئول درباره جذب ضعیف اسپانسر و حامی مالی که سوال یکی از خبرنگاران بود، تصریح کرد: خیلی از تیم‌های ورزشی مازندران از نبود اسپانسر و حامی مالی در رنج هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه برای جذب اسپانسر تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: ولی برای موفقیت نیاز به همکاری صاحبان صنعت و تولید هستیم.

* فعالیت 48 رشته ورزشی مازندران

این مسئول درباره جذب اسپانسر برای ورزش مازندران و ساری اضافه کرد: قرار بود به نام صنعت، ورزش‌های مختلف مازندران مورد حمایت قرار گیرند که اینگونه نشد.

وی از فعالیت 48 رشته ورزشی در مازندران خبر داد و ابراز داشت: 30 رشته ورزشی در مازندران دارای مدال‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی هستند.

پریچهره مدال‌نیاوردن برخی تیم‌های ورزشی در مازندران را رد کرد و گفت: در برخی از رشته‌های گروهی نیز مازندران عنوان‌دار است و مدال‌آوری می‌کند.

* بین‌المللی شدن کشتی لوچو

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از بین‌المللی شدن کشتی لوچو با محوریت استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسئله از رئیس جدید هیئت‌ ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران خواسته شد.

این مسئول درباره کمک به تیم فوتسال راه ساری به عنوان تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتسال ایران، بیان داشت: هنوز برای فصل جاری نشستی با مدیرعامل تیم نداشتیم، ولی آنچه که قابل پرداخت به تیم‌های ورزشی این است که اسپانسری باید از طریق موسسه‌های غیردولتی انجام شود که شکل قانونی به خود بگیرد.

وی از رفع بلاتکلیفی پروژه‌های ورزشی مازندران در سطوح ملی خبر داد و اذعان داشت: بعد از دو سال از تعطیلی این پروژه‌ها در سال جاری 18 میلیارد تومان به این پروژه‌ها اختصاص یافت که 13 میلیارد تومان آن به پروژه‌های ورزشی مازندران تزریق شد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول