اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز:

چرخ‌های ورزش قهرمانی شهرداری تبریز به حرکت درآمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز از آغاز فعالیت و رقابت‌ تیم‌های ورزشی شهرداری در رقابت‌ها و مسابقات مختلف کشوری خبر داد.

چرخ‌های ورزش قهرمانی شهرداری تبریز به حرکت درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسف قوام‌لاله با اعلام اینکه چرخ‌های ورزش قهرمانی شهرداری در رشته‌های مختلف ورزشی به حرکت درآمده است از تلاش این سازمان برای درخشش و نمایش آبرومند تیم‌های تحت مدیریت شهرداری در سطح اول کشور خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر عزم جدی تمامی مسئولان این سازمان، مربیان، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های ورزشی شهرداری برای آبروداری در ورزش کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال، سال ورزشی خوبی برای ورزش تبریز و شهرداری بوده و تیم شیرجه شهرداری تبریز با درخشش فوق‌العاده در رقابت‌های لیگ برتر کشور، فاتح بلامنازع این رقابت‌ها شد و نویدبخش موفقیت‌های بعدی دیگر رشته‌های ورزشی شهرداری شد.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری همچنین با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی راگبی کشور در تبریز که هفته گذشته به میزبانی شهرداری تبریز انجام گرفت، افزود: تیم راگبی شهرداری به عنوان تنها نماینده استان نیز با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز حضور در سید یک یا همان رقابت‌های لیگ برتر کشوری را کسب کرد.

قوام در ادامه از آمادگی کامل تیم والیبال شهرداری تبریز برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های این فصل سوپر لیگ والیبال خبر داد و افزود: والیبالیست‌های آماده شهرداری تبریز که فصل گذشته با صعود به سوپر لیگ، پس از 10 سال تبریز را صاحب نماینده در سطح اول والیبال کشور کردند با آمادگی و اقتدار کامل در نخستین دیدار این فصل برابر نماینده گنبد صف‌آرایی خواهند کرد تا از همین ابتدای کار گام اول را محکم بردارند.

وی در عین حال با اشاره به پیروزی روز گذشته تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابت‌های این فصل نیز گفت: بسکتبال شهرداری نیز با کسب این پیروزی نشان داد که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و ما امیدواریم این تیم در پایان فصل جاری به عنوانی درخور شأن ورزش تبریز و استان دست یابد.

قوام افزود: تیم بسکتبال بانوان شهرداری نیز در حال حاضر با کسب نتایج قابل توجه در رقابت‌های لیگ دسته دو، از شانس بالایی برای صعود به لیگ یک برخوردار است.

مدیرعامل ورزش قهرمانی شهرداری گفت: تیم هندبال شهرداری نیز برای کسب نتایج و جایگاه خوب در رقابت‌های این فصل لیگ برتر به مصاف حریفان و رقبای خود می‌رود.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز در خاتمه با اعلام اینکه تمام تلاش مدیریت و مسئولان این سازمان اعتلای ورزش تبریز و استان و بسترسازی برای افزایش نشاط و شادابی اجتماعی است از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مهندس نوین شهردار ورزش‌دوست تبریز طی سال‌های اخیر در این حوزه قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول