اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب

زیرساخت‌های ورزش سرپل‌ذهاب را باید تقویت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: باید زیرساخت‌های ورزش شهرستان سرپل‌ذهاب را تقویت کرد تا جوانان علاقه‌مند به سمت رشته‌های مختلف ورزشی براساس علاقه خود جذب شوند.

زیرساخت‌های ورزش سرپل‌ذهاب را باید تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میرزا مراد پیرو در مراسم تجلیل از ورزشکاران سرپل‌ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار بسیجی و تجلیل از تلاش‌های ورزشکاران قهرمان اظهار کرد: باید ورزش را ارج نهاد و آن را در بین جوانان رواج داد چراکه این ورزش است که افکار را باز کرده و پرورش می‌دهد.

پیرو افزود: باید زیرساخت‌های ورزش شهرستان سرپل‌ذهاب را تقویت کرد تا جوانان علاقه‌مند به سمت رشته‌های مختلف ورزشی براساس علاقه شخصی خود جذب شوند.

وی ادامه داد: ورزش در رشته مورد علاقه باعث شادابی و کسب موفقیت می‌شود و روح زندگی و طراوت در ورزشکار دمیده شده و با فکری خلاق به امور جاری زندگی می‌پردازند.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با اظهار امیدواری افزود: امید است با حمایت مسئولان مرتبط و الگوبرداری جوانان از شهدای بزرگوار، بتوان در آینده‌ای نزدیک ورزش شهرستان را به سوی تعالی مضاعف ارتقا داد.

مسعود قنبری نیز در این مراسم گفت: بسیجیان با حضور خود در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و اکنون در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی همه معادلات دشمن را بر هم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرپل‌ذهاب افزود: تلاش بسیجیان ورزشکار در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی برجسته است و ورزشکاران این شهرستان با برخورداری از استعدادهای بالقوه ورزشی همچنان در رشته‌های مختلف ورزشی پیشتاز هستند.

گفتنی است‌، مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور امام جمعه، فرماندار‌، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد و در پایان با اهدای لوح و جوایزی از ورزشکاران بسیجی قهرمان رشته‌های مختلف مسابقات جهانی و کشوری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول