اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون صورت گرفت

اختصاص 2 میلیارد ریال برای توسعه زمین‌های ورزشی در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج از اختصاص بیش از دو میلیارد ریال اعتبار به امر توسعه زمین‌های ورزشی از ابتدای دولت نهم تاکنون در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد ریال برای توسعه زمین‌های ورزشی در آوج

سیدعبد‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون حدود دو میلیارد و 200 میلیون ریال برای امر توسعه و نوسازی زمین‌های ورزشی چمن در بخش‌های مختلف شهرستان آوج هزینه شده است، اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌محور در شهرستان آوج در اولویت‌های اساسی فرمانداری این شهرستان قرار دارد.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: سرانه ورزشی در این شهرستان با مدیریت و برنامه‌ریزی بیشتر باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه نهادینه‌سازی ورزش از جمله برنامه‌های مهمی است که دولت خدمتگزار در پی تحقق آن بوده، تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌ها و زیربناهای اصلی در این حوزه ضروری است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: تعامل دستگاه‌ها و ادارات برای بهبود شرایط ورزشی باید افزایش یابد.

موسوی تصریح کرد: نقش ورزش در سلامتی از جمله محور‌هایی بوده که همواره مورد تأکید قرار دارد زیرا با انجام حرکات ورزشی می‌توان تحرک و نشاط خاصی را در طول روز به دست آورد.

وی با بیان اینکه جوانان پرانگیزه‌ای در این شهرستان در حال حاضر مشغول به فعالیت ورزشی هستند، تصریح کرد: باید زمینه‌ای را فراهم کرد که عرصه برای حضور پرافتخار جوانان آوجی در مسابقات و میادین مختلف ورزشی مهیا شود.

فرماندار شهرستان آوج افزود: اصول طراحی و برنامه‌سازی مسئولان ورزشی آوج ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه جلسات و نشست‌های متعددی برای توسعه ورزش شهرستان آوج برپا شده است، اضافه کرد: نیاز این شهرستان به سالن‌ها و فضاهای ورزشی بسیار جدی است.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون این شهرستان جهش چند برابری را در بخش ساخت و بهره‌برداری از میادین و مجموعه‌های بزرگ ورزشی تجربه کرده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول