اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

50 درصد از اعتبارات از درآمدهای استانی تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر نقش درآمدهای استانی در تسریع رشد و توسعه استان تاکید کرد و گفت: بیش از 50 درصد از اعتبارات استان از درآمدهای استانی یا همان مالیات تامین می‌شود.

50 درصد از اعتبارات از درآمدهای استانی تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان امور مالیاتی شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: درآمد کشور و به تبع آن درآمد استان مبنای توسعه محسوب می‌شوند.

وی فعالان اقتصادی را تامین‌کننده بخشی از درآمدهای استان معرفی کرد و افزود: پرداخت به موقع مالیات‌های موجب تسریع توسعه استان می‌شود.

استاندار زنجان بر استفاده از هر ابزاری برای افزایش درآمدهای استان در بخش مالیات‌ها تاکید کرد و گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی استان منجر به افزایش بودجه شده و رشد و توسعه را ارتقاء می‌دهد.

وی به رشد درآمدهای استان در بخش مالیات از سال 87 تاکنون اشاره و تصریح کرد: درآمد حدود 85 میلیارد تومانی استان در آن سال به 243 میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

رئوفی‌نژاد اضافه کرد: درآمدهای مالیاتی استان زنجان در سال جاری نسبت به سال 87 رشد 230 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در سطح کشور گفت: بر اساس این ارزیابی‌ها زنجان جزو استان‌های برتر در افزایش درآمدها از طریق مالیات بر ارزش افزوده محسوب می‌شود.

استاندار زنجان جمع اعتبارات استان زنجان را در سال جاری 400 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیش از 50 درصد از این اعتبارات باید از درآمدهای مالیاتی استان تامین شود.

وی سر جمع اعتبارات عمرانی استان زنجان را در سال جاری 217 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پایه تامین این اعتبارات درآمدهای استانی است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه سرعت توسعه استان به درآمدهای مالیاتی وابستگی مستقیم دارد، ادامه داد: پایه کسب درآمدهای استانی در گرو عملکرد مودیان مالیاتی است.

وی دو شهر خرم‌دره و ابهر را بعد از مرکز استان در اولویت بعدی ایجاد دفاتر وصول مالیات عنوان و تصریح کرد: این اقدام وصول مالیات را آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول