اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

5500 دانش‌آموز دانشجو مددجوی کمیته امداد استان زنجان هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو مددجوی کمیته امداد استان زنجان هستند.

5500 دانش‌آموز دانشجو مددجوی کمیته امداد استان زنجان هستند

محمدرضا صراط امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بخش فرهنگی یکی از بخش‌های زیربنایی و زیرساختی نظام است.

وی تصریح کرد: از جمله اهدافی که در اجرای برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد دنبال می‌شود، ارتقای سطح بینش دینی و اعتقادی خانواده‌های زیرپوشش، کمک به سلامت جسمی و روحی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و شادابی، تحکیم بنیاد خانواده و توانمندکردن فکری خانواده‌ها آموزش مهارت‌های زندگی و پرورش و حمایت سیستماتیک از نخبگان است.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط حوزه فرهنگی در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد افزود: سال گذشته تعداد دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان 4 هزار و 367 نفر بود که در سال تحصیلی جدید با اضافه شدن 241 دانش‌آموز که امسال به پایه اول ابتدایی وارد شده‌اند، تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد به 4 هزار و 600 نفر رسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان یک هزار و 32 نفر بود، اضافه کرد: با احتساب 120 دانشجوی جدیدالورود تعداد دانشجویان زیر پوشش این نهاد به یک هزار و 150 نفر رسیده است.

صراطی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری برای امور تربیتی و تحصیلی این تعداد دانش‌آموز و دانشجو مبلغ 800 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جاری افزود: هدایت تحصیلی، مشاوره دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه پرداخت شهریه از جمله حمایت‌هایی است که کمیته امداد از دانش‌آموزان و دانشجویان این نهاد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول