اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آبفار زنجان خبر داد

واگذاری 85 هزار انشعاب آب آشامیدنی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: تاکنون 85 هزار و 34 فقره انشعاب در استان زنجان واگذار شده است.

واگذاری 85 هزار انشعاب آب آشامیدنی در استان زنجان

علی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 537 روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان 310 هزار و 20 نفر اعلام شده است، خاطر نشان کرد: مجموع انشعابات واگذار شده در سطح استان زنجان 85 هزار و 34 فقره است.

رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم در استان زنجان 75.8 درصد اعلام شده است، اضافه کرد: در مجموع در شش ماه نخست سال جاری 168 هزار و 432 متر مکعب آب به مشترکین در استان توزیع شده است.

وی تعداد انشعابات واگذار شده طی شش ماه نخست سال جاری را در استان زنجان 2 هزار و 40 انشعاب اعلام کرد و یادآور شد:

2 هزار و 450 دستگاه از کنتورهای معیوب مشترکین نیز توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به صورت رایگان تعویض شده است.

سهرابی تعرفه شهریه در سطح روستاهای استان زنجان را 30 درصد دانست و ادامه داد: قبوض مشترکین نیز با یک نهم قیمت تمام شده صادر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت آب بها توسط مشترکین در ارائه به موقع و کیفیت خدمات تاثیر بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر مانده بدهی مشترکین به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان 9 میلیارد و 398 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خاطرنشان کرد: در مجموع میزان درآمد حاصل از فروش آب شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در شش ماه نخست سال جاری 11 میلیارد و 28 میلیون ریال اعلام شده است.

وی میزان بدهی مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در شهرستان ابهر را 817 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: مشترکین این شهرستان نیز با پرداخت بدهی‌های خود به شرکت آبفار خدمات مطلوب‌تری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول