اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

سیستم اداری استان زنجان دارای مشکلات زیادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: متاسفانه سیستم اداری استان دچار مشکلات زیادی است و باید همه آنها برطرف شود.

سیستم اداری استان زنجان دارای مشکلات زیادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در همایش تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی با رویکرد هم‌اندیشی بخش دولتی و غیر دولتی در استان زنجان اظهار داشت: با مطرح شدن نقاط ضعف و قوت راهکارهای مناسبی برای تقویت نقاط ضعف ارائه می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در جنگ اقتصادی به سر می‎برد، خاطر نشان کرد: افرادی که در خط مقدم این جنگ قرار دارند باید مدیریت خوبی داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر دشمنان باید برنامه‎ریزی کرد، اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف باید همه پای کار باشند و همه تحت یک مدیریت انقلابی و جنگی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز استان زنجان شرایط خوبی دارد و همه مسئولان به صورت هماهنگ عمل می‎کنند، ادامه داد: متاسفانه سیستم اداری استان دچار مشکلات زیادی است و باید همه آنها برطرف شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید مشکلات بانکی در استان زنجان برطرف شود، یادآور شد: مشکلات بانکی و اداری در زمینه سرمایه‎گذاری رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: بخش خصوصی باید مشکلات و ضعف‎ها را به صورت شفاف بیان و بخش دولتی نیز راهکارهای مناسب را برای رفع این مشکلات ارائه کند.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول