اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

37 درصد تعهد اشتغال در استان زنجان تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 37 درصد تعهد استان در زمینه اشتغال تحقق یافته است.

37 درصد تعهد اشتغال در استان زنجان تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: تا 13 مهر ماه سال جاری 37 درصد اشتغال استان تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اشتغال استان به دلیل عدم ثبت در سامانه اشتغال کشور هنوز درج نشده است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی با سرعت بیشتری نسبت به درج اطلاعات اشتغال اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعهد اشتغال استان زنجان یادآور شد: در سال جاری برای 24 هزار و 912 نفر در استان زنجان اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف در استان به نحو مطلوبی اجرایی شده است، افزود: ضروری است اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای اشتغال استان انجام شود.

مقدسی با اشاره به تعهد بخش گردشگری استان برای ایجاد اشتغال برای 15 هزار و هشت نفر تصریح کرد: این بخش تعهد شش درصد اشتغال استان را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه از سوی این اداره کل برای 309 نفر تا 13 مهر ماه سال جاری ایجاد اشتغال شده است، خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف نیز تحقق اشتغال استان مورد توجه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعهد 4 هزار و 737 نفری اشتغال شهرستان زنجان یادآور شد: 52 درصد اشتغال استان از طریق این شهرستان تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه در سال جاری در شهرستان خدابنده برای یک هزار و 449 نفر اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: 16 درصد سهم اشتغال از طریق این شهرستان ایجاد می‌شود.

مقدسی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 700 نفر در شهرستان خرم‌دره یادآور شد: هشت درصد اشتغال استان از طریق این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر طی سال جاری برای یک هزار و 409 نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: سهم این شهرستان 15 درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به ایجاد اشتغال در شهرستان ایجرود برای 351 نفر تصریح کرد: چهار درصد اشتغال استان از این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه 26 درصد سهم اشتغال استان زنجان از سوی دستگاه‌های اجرایی تحقق یافته است، افزود: ضروری است اقدامات لازم برای تحقق اشتغال استان انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول