اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

توقیف 371 خودرو و موتور سیکلت در جاده‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: 267 خودرو و 104 موتور سیکلت در هفته گذشته در جاده‌های استان زنجان توقیف شد.

توقیف 371 خودرو و موتور سیکلت در جاده‌های استان زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بر اثر تصادفات به وقوع پیوسته در دو هفته اخیر جاده‌های استان زنجان دو نفر فوت کردند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته دو مورد تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب فوت دو نفر از هموطنان در جاده‌های استان شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع 26 تصادف جرحی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در اثر این تصادفات 31 نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه 29 تصادف خسارتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: در اثر این تصادفات خسارت‌هایی به خودروها وارد شد.

شیرمحمدی از توقیف 267 خودرو در هفته گذشته خبر داد و افزود: 104 موتور سیکلت نیز در این هفته توقیف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌های استان وجود ندارد، یادآور شد: ترافیک در جاده‌های استان روان بوده و گره ترافیکی در این زمینه وجود ندارد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش 34 نفر میزان کشته‌ها در تصادفات جاده‌ای استان زنجان خبر داد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری استان زنجان در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هنوز آمار شش ماهه تصادفات در استان اعلام نشده است، افزود: با توجه به آمارهای موجود، کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته پیش‌بینی می‌شود.

شیرمحمدی بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی افراد تاکید کرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب کاهش آمار تصادفات می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول