اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ری شهری عنوان کرد

برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای ساخت ضریح جدید حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیق و ایجاد زمینه برای مشارکت عموم مردم و زائران حرم مطهر در ساخت ضریح جدید حضرت عبدالعظیم (ع) صورت گرفته است.

برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای ساخت ضریح جدید حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش استاد فرشچیان و چند تن از اساتید برجسته نگارگری ایران، ضمن زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ملاقات و گفت‌وگو کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با اشاره به ساخت ضریح جدید حضرت سیدالکریم (ع) عنوان کرد: حدیث عرضه دین حضرت عبدالعظیم (ع) به امام معصوم که حکایت از ولایت‌مداری بسیار ایشان دارد، برای افزایش اطلاعات و فرهنگ مردم بر روی ضریح جدید حک می‌شود.

وی ادامه داد: در ساخت ضریح جدید سعی شده است که از هنر اصیل ایرانی استفاده شود و بتوانیم مفاهیم و آموزه‌های دینی را از طریق نقوش حکاکی شده بر روی ضریح به زائران و مردم انتقال دهیم.

آیت‌الله ری‌شهری در پایان با اشاره به جایگاه والای حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خاطر نشان کرد: حضرت سیدالکریم (ع) از امامزادگان واجب‌ التعظیمی است که رضایت امام عصر خویش را جلب کرد و مشمول دعای ایشان واقع شد.   

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول