اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در محل کارگاه ساخت ضریح

استاندار قم ضریح امام حسین(ع) را زیارت کرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با حضور در محل کارگاه ساخت ضریح امام حسین(ع)، ضریح جدید اباعبدالله را زیارت کرد.

استاندار قم ضریح امام حسین(ع) را زیارت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی پس از انجام زیارت، لوح یادبود این اثر معنوی و ماندگار را امضا کرد.

در متن لوح یاد بود امضا شده توسط استاندار قم آمده است: بحمدالله تفضل الهی به شهر مقدس قم وصف‌ناپذیر و بی‌پایان است و اینک نعمت عظمای ساخت ضریح اباعبدالله الحسین(ع) این افتخار بی‌مثال نصیب اهالی شریف عش آل محمد(ص) شده است.

در بخش دیگری از این لوح آمده است: امروز که برای بار دیگر بعد از مراسم رونمایی زیارت ضریح مطهر امکان‌پذیر شد، خیل بی‌شمار زوار از سراسر کشور را مشاهده می‌کنیم که عاشقانه و با همه عشق و ایمان از سر سودای جان به یاد سبط مکرم نبی معظم(ص) ضریح مقدس را زیارت می‌کنند.

استاندار قم در پایان این لوح آورده است: بنده خود را موظف می‌دانم به نمایندگی از دولت، از هیئات امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) از صمیم دل تشکر کنم و از خداوند متعال برای این بزرگواران توفیق روزافزون مسئلت داشته باشم.

شایان ذکر است از روز سه‌شنبه هفته گذشته بازدید عمومی از ضریح مطهر امام حسین(ع) آغاز شده و صدها نفر از مردم قم و شهرهای دیگر با حضور در کارگاه ساخت ضریح آن را زیارت کرده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول