اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مصباح و آیت‌الله جوادی ضریح امام حسین (ع) را زیارت کردند

خبرگزاری فارس: حضرات آیات مصباح‌یزدی و جوادی‌آملی با حضور در محل کارگاه ساخت ضریح امام حسین (ع)، ضریح مطهر سید الشهدا را در قم زیارت کردند.

آیت‌الله مصباح و آیت‌الله جوادی ضریح امام حسین (ع) را زیارت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در ادامه بازدیدهای مراجع و علما از کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین (ع)، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در محل کارگاه ساخت ضریح امام حسین (ع) حاضر شد و این ضریح مطهر را زیارت کرد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در این بازدید گفت: از برکت وجود امام حسین (ع) و توجه آن حضرت این امر به دور نیست که حتی کسانی که به این ضریح نگاه کرده و آن ‌را زیارت می‌کنند مورد عنایت و شفاعت قرار بگیرند.

براساس این گزارش، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی نیز در کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین (ع) حضور یافت و این ضریح مطهر را زیارت کرد.

این استاد حوزه نیز با تقدیر از زحمات کشیده شده برای ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین (ع) ‌با بیان اینکه هیئت امنا، هنرمندان، مردم و تمام کسانی که در ساخت این ضریح مطهر به نوعی سهیم بودند گوشه‌ای از دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند، تصریح کرد: ان‌شاءالله خدا این کار بزرگ را قبول کرده و وسیله پویایی نظام را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم کند و این نظام الهی را از هر خطری محفوظ دارد. 

وی تاکید کرد: ایران اسلامی تا حسین بن علی (ع) را دارد شرف، عزت و آبرویش تا ظهور امام زمان (عج) حفظ خواهد شد.

آیت‌الله مسلم ملکوتی نیز از دیگر علمایی بود که در کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین (ع) حضور یافت و این ضریح مطهر را زیارت کرد.

ضریح مطهر امام حسین (ع) پنجشنبه طی مراسم باشکوهی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم رونمایی شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول