اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید آیت‌الله مکارم شیرازی از ضریح اباعبدالله الحسین

خبرگزاری فارس: آیت‌الله مکارم‌شیرازی با حضور در کارگاه ساخت ضریح اباعبدالله الحسین (ع) این ضریح مطهر و مقدس را زیارت کرد.

بازدید آیت‌الله مکارم شیرازی از ضریح اباعبدالله الحسین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در کارگاه ضریح اباعبدالله الحسین (ع) حضور یافت و ضمن زیارت این ضریح مطهر در جریان نحوه ساخت آن نیز قرار گرفت.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی همچنین در جمع اعضاء هیئت امنای ساخت ضریح در سخنانی با بیان اینکه داخل و خارج این ضریح باشکوه دارای عظمت است، اظهار کرد: دست‌اندرکاران برای ساخت این ضریح با شکوه همه چیز را تمام کردند و هر چه ارادت داشتند در معرض نمایش قرار دادند.

وی افزود: چون نام امام حسین (ع) بر روی این ضریح قرار دارد ما هم علاقمند هستیم به یاد اباعبدالله (ع) این ضریح باشکوه را ببینیم.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی با مشکلات زیادی مواجه است، اظهار کرد: امیدواریم با عنایت اباعبدالله هر چه زودتر مشکلات جامعه اسلامی حل شود.

این مرجع تقلید در ادامه بار دیگر ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران ساخت ضریح امام حسین (ع) اظهار کرد: این را بدانید زمانی که این ضریح بر روی مضجع شریف اباعبدالله نصب شود خستگی شما از تنتان بیرون می‌رود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در مراسم توسل و ذکر اهل بیت که در کارگاه ساخت ضریح اهل بیت برگزار شد نیز حضور پیدا کرد.

از پنجشنبه گذشته که ضریح مطهر اباعبدالله الحسین در مراسم باشکوهی رونمایی شد بازدید و زیارت این ضریح مورد استقبال مراجع عظام تقلید و علما قرار گرفته است و تاکنون حضرات آیات جوادی‌آملی، مصباح‌یزدی، شبیری‌زنجانی، علوی‌گرگانی، موسوی‌اردبیلی، گرامی، خاتمی، سعیدی و حسینی‌بوشهری ضریح مطهر را زیارت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول