اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

ساخت ضریح امام حسین(ع) توفیق بزرگی برای مردم قم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: همه شیعیان جهان و عاشقان اهل بیت(ع) در ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) نقش دارند اما توفیق ساخت این ضریح به مردم قم رسید.

ساخت ضریح امام حسین(ع) توفیق بزرگی برای مردم قم است

سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در حاشیه بازدید و زیارت جمعی از پرسنل سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) از ضریح جدید اباعبدالله(ع) در قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امام حسین(ع) راه چگونه زیستن را به همه عالمیان آموخت و خداوند بر ما منت گذاشت تا این درس جاودانه را بیاموزم و راه آن امام بزرگوار را ادامه دهیم.

وی افزود: خون سرخ حسینی در رگ‌های شیعیان جاری بوده و این توفیق را نصیب ایرانیان ساخت که راه حریت و آزادگی و صراط مستقیم را دنبال کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه شیعیان ایران زمین در این مسیر از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی نیز برخوردار شدند گفت: در همین راستا مردم مسلمان ایران در مسیر اباعبدالله(ع) ایستادگی کرده و از خط مستقیم حق و حقیقت پاسداری کردند.

وی پایمردی ملت ایران را به برکت خون امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: امام راحل(ره) و شهدای بزرگوار ما این همه سرافرازی و جانفشانی را در مکتب عاشورا آموخته‌اند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه هر آنچه امروز در اختیار ملت ایران قرار گرفته به واسطه مکتب اباعبدالله(ع) است عنوان داشت: هر چه داریم از عاشوراست و برکات انقلاب که یکی از آنها بیداری اسلامی است به برکت همین مکتب حاصل شده است.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردم قم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم قم همواره در مسیر انقلاب پیشگام بوده و نخستین شعله‌های نهضت اسلامی نیز در همین شهر روشن شد و امروز هم توفیق بزرگ ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) نصیب آنان شده است.

وی ادامه داد: واقع امر این است که همه شیعیان جهان و عاشقان اهل بیت(ع) در این مسئله نقش دارند، اما توفیق ساخت این ضریح به مردم قم رسید.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه تا زمان انتقال ضریح جدید به کربلا مشتاقان و دلسوختگان اباعبدالله(ع) به دور آن جمع شده و به امام حسین(ع) توسل می‌جویند ابراز کرد: پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز همگام با سایر اقشار مردم این توفیق را یافته‌اند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول