اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پارچه‌باف خبر داد

بازدید اختصاصی اصحاب رسانه قم از ضریح سید الشهدا (ع)

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه ساخت ضریح امام حسین (ع) از بازدید اختصاصی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از ضریح مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد.

بازدید اختصاصی اصحاب رسانه قم از ضریح سید الشهدا (ع)

محمود پارچه‌باف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه کار ساخت ضریح امام حسین (ع) از 14 خرداد سال 87 در قم آغاز شده و هفته گذشته با حضور مسئولان داخلی و خارجی از آن رونمایی شد گفت: در طول این چند سال، خبرنگاران همواره پیگیر مراحل ساخت این ضریح مقدس بودند و به بهترین نحوه ممکن اخبار مربوط به آن را منعکس کردند.

وی با قدردانی از زحمات چندین ساله خبرنگاران استان ادامه داد: به پاس تقدیر از این تلاش‌ها و با پیگیری مؤسسه فرهنگی رسانه گستر کریمه، زمانی را به صورت اختصاصی برای بازدید و زیارت اصحاب رسانه و خبرنگاران و خانواده‌های آنها از ضریح حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار دادیم.

مدیر پروژه ساخت ضریح امام حسین (ع) اظهار کرد: این مراسم معنوی یک شنبه نهم مهر ماه ساعت 16 برگزار می‌شود و با ذکر مصیبت خاندان عصمت و طهارت توسط مداحان اهل بیت (ع) همراه خواهد بود.

پارچه‌باف با تاکید بر اینکه از روز سه‌شنبه 11 مهر ماه درب کارگاه ساخت ضریح مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) به مدت 15 روز برای بازدید عموم شیفتگان اهل بیت (ع) باز می‌شود گفت: این آخرین بازدید عمومی از ضریح مقدس خواهد بود و پس از آن درب کارگاه ضریح تا زمان انتقال آن به عتبات عالیات بسته می‌شود.

شایان ذکر است امروز نیز آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سید محمود‌ هاشمی‌شاهرودی و آیت‌الله سید احمد خاتمی ضمن زیارت ضریح حضرت سیدالشهداء (ع) در جریان نحوه و مراحل ساخت این ضریح قرار گرفتند.

برای ساخت این ضریح بیش از 14 میلیارد تومان هزینه شده است که از این مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی در قالب طلا و جواهرات و سایر اقلام ارزشمند توسط عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) از سرتاسر ایران و جهان اهدا شده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول