اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

دشمنان هر روز با نیرنگ جدید به دنبال آشوب و تفرقه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود گفت: دشمنان هر روز با نقشه و نیرنگی جدید قصد آشوب و تفرقه بین مردم را دارند و باید مردم هوشیار و آگاه بوده و اتحاد خود را حفظ کنند.

دشمنان هر روز با نیرنگ جدید به دنبال آشوب و تفرقه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود استقبال پرشور مردم خراسان‌شمالی از رهبر انقلاب را دلبستگی مردم به ولایت و نظام دانست و گفت: مردم ایران با توجه به هجمه‌های دشمنان و تبلیغ تو خالی آنها باز هم عاشق ولایت هستند.

رشادی در ادامه به تهدیدهای استکبار علیه ایران نیز گفت: ایران جنگ‌طلب نیست و با هر تعرضی به خاک هر کشوری مخالف است اما در صورت تعرض به خاک ایران اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

وی گفت: با یک اشاره رهبری جوانان و ملت ایران اسرائیل و آمریکا را در عرض چند ساعت به خاک تبدیل خواهند کرد.

رشادی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با وجود تهدیدهای دشمنان دیرین ایران هنوز هم که هنوز است جزو کشورهای ابرقدرت منطقه است و روزی قطعاً به عنوان کشور قدرتمند دنیا شناخته خواهد شد.

وی در ادامه از دولت و مجلس خواست تصمیمات جدی برای معیشت مردم در نظر بگیرند و نگذارند مردم بیش از این در مضیقه باشند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه گفت: دشمنان هر روز با نقشه و نیرنگی جدید قصد آشوب و تفرقه بین مردم را دارند و باید مردم هوشیار و آگاه بوده و اتحاد خود را حفظ کنند.

وی در ادامه به پخش و تولید فیلم موهن اهانت به ساحت پیامبر نیز گفت: این فیلم پروژه اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها برای  ایجاد تفرقه و براندازی اتحاد مسلمانان بود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول