اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

استقبال کم‌نظیر مردم از رهبری نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان تاکید کرد: استقبال کم‌نظیر مردم خراسان‌شمالی از رهبری، نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

استقبال کم‌نظیر مردم از رهبری نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شیروان از سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی به عنوان یک نعمت و عطیه پروردگار برای این مردم ولایتمدار یاد کرد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در استقبال از معظم‌له نشان از عمق محبت مردم و ارادت آنان به رهبری دارد، افزود:‌ این جلوه حضور و استقبال کم‌نظیر و شور و شعف مردم درس‌های بزرگی را به دشمنان داد.

خطیب جمعه شیروان تاکید کرد: هیچ دوربینی نمی‌تواند تمام صحنه‌های عشق و ارادت مردم این خطه در استقبال از رهبری را به تصویر بکشاند.

کوثری به سفر معظم‌له به شیروان در دوشنبه هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم مومن این شهرستان لحظه‌شماری می‌کنند تا چشمان بی‌قرار خود را در ساحل نگاه آرام‌بخش رهبرشان قرار دهند.

وی تصریح کرد:‌ قطعاً مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در دیدار با رهبری برگ زرینی از جلوه حضور در صحنه را به ثبت خواهند رساند و با اشک شوق کتاب محبت خود به رهبری را رقم خواهند زد.

امام جمعه شیروان گفت: اهالی ولایتمدار این شهرستان در حضور مولایشان با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان پیمانی ناگسستنی می‌بندند.

وی با شکر به درگاه الهی و تشکر از رهبر انقلاب اسلامی که مردم شیروان را لایق دیدار خود دانستند، یادآور شد: اهالی بخش‌ها و روستاهای این شهرستان نیز اکنون عزم دیار یار نموده و بنا دارند با پای پیاده خود را به مقتدای خویش برسانند.

کوثری همچنین کلید حل مشکلات در جامعه را در دستان مردم دانست و گفت: 34 سال است که این مردم با تمام فتنه‌ها دست و پنجه نرم کرده و دشمن را برای رسیدن به مشکلات ناکام گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند ایران اسلامی با داشتن چنین رهبری و چنین مردمی بر تمام مشکلات غلبه خواهد کرد و با عزت و افتخار پرچم فتح و ظفر را به اهتزاز درمی‌آورند.

امام جمعه شیروان همچنین به نقش و جایگاه فقها پرداخت و گفت: بر اساس آیات و روایات، ولی فقیه جانشین پیامبر اکرم(ص) بوده و در آموزه‌های دینی به این نقش بزرگ و ولایتمداری مردم تاکید شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان اظهار کرد: ولی فقیه به عنوان امین پیامبر(ص) و حاکم الهی معرفی شده است.

وی تصریح کرد: مردم بر این موضوع تاکید داشته‌اند که پیرو امر ولی فقیه باشند زیرا بیعت با رهبر الهی، بیعت با خداوند است، همان‌گونه که مردم خراسان‌شمالی در استقبال از ولی فقیه خود در استان سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول