اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:

نظام اداری پویا توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: برای ناکامی توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید نظام اداری پویا داشته باشیم.

نظام اداری پویا توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی در سومین جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری استان با اشاره به اینکه سرمایه اصلی این نظام سرمایه اجتماعی و حضور مردم است اضافه کرد: اگر دشمنان بخواهند نارضایتی اجتماعی ایجاد کنند فقط از طریق نشان دادن کم‌کاری و عدم کارآیی نظام اداری می‌توانند به هدف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه رضایت ارباب رجوع یکی از عوامل بالا رفتن انگیزه است که در نهایت منجر به احساس رضایت در کارمندان و کارآیی بیشتر در آنان خواهد شد تصریح کرد: عمل به تعهدات و عملکرد درست کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مهم‌ترین عامل رضایتمندی ارباب رجوع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان افزود: نظام اداری کشور ما بر اساس قانون اساسی، حاکمیت اسلامی و عدالت‌محوری شکل گرفته است و نتیجه نهایی خدمات نظام اداری، رضایت مردم است.

سوخت‌سرایی ادامه داد: باید با اجرای سیاست‌های نظام اداری ابلاغی توسط مقام معظم رهبری همه در هر موقعیت و جایگاهی که هستند به وظایف خود درست و به موقع عمل کنند.

دبیر کمیسیون تحول اداری استان با اشاره به 10 برنامه تحول اداری اظهار داشت: این برنامه‌ها دربرگیرنده موضوعات مختلفی از جمله تمرکززدایی، ساماندهی نیروی انسانی، آموزش، استقرار دولت الکترونیک، افزایش بهره‌وری، سلامت اداری، اصلاح ساختارها و توانمندسازی مدیران و ... است که در نهایت به یک اصل اساسی که «خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع» است، ختم می‌شود.

سوخت‌سرایی افزود: امنیت، عدالت، رشد و آبادانی از مصادیق مکتب امام صادق (ع) و الگوهای معرفی شده از سوی امام علی (ع) است و راهبردهای مقام معظم رهبری نیز که برگرفته از همین خط مشی بوده به این موضوعات اولویت می‌دهد.

دبیر کمیسیون تحول اداری همچنین بر لزوم هوشیاری، برنامه‌ریزی و تلاش و حرکت در مسیر اجرای 10 برنامه تحول برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده نظام و خنثی کردن نقشه دشمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول