اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان:

تهدیدات دشمنان فرصتی برای افزایش‌ توانایی‌های کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان گفت: تهدیدات دشمنان فرصتی است برای افزایش توانایی و قدرت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که تاکنون نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

تهدیدات دشمنان فرصتی برای افزایش‌ توانایی‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری پیش از ظهر امروز در جلسه پدافند غیر‌عامل اظهار داشت: تا زمانی که انقلاب اسلامی با هدف مبارزه با ظلم و تبعیض، حمایت از جنبش‌های آزادی‌بخش و در مسیر مبانی اسلامی و اعتقادی حرکت خود را ادامه می‌دهد، دشمنی‌ها و تهدیدات نیز وجود دارد.

وی افزود: لذا ما این تهدیدات را فرصتی می‌دانیم برای افزایش توانایی و قدرت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که تا‌کنون نتایج مثبتی به همراه داشته است و ایران اسلامی توانسته موفقیت‌های خوبی را به دست آورد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفاً با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.

بامری با اشاره به نقش مهم پدافند غیر‌عامل در انجام بهتر و پیشبرد امور افزود: اعضا باید با شناخت اهداف، سیاست‌ها، ماموریت‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای فرهنگ‌سازی و تحقق این موضوع مهم گام بردارند.

وی تعامل گسترده و فراگیر با سازمان‌ها، ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای ایمن‌سازی، حفاظت از تاسیسات زیربنایی و ساماندهی مناسب استفاده از فناوری‌های نوین به منظور کاهش آسیب‌پذیری ‌ناشی از وابستگی را به عنوان راهبردهای مهم پدافند غیر‌عامل نام برد.

بامری اعتقادات و باورهای اسلامی و مذهبی در نیروهای مسلح را مثال‌زدنی دانست و افزود: همین روحیه سلحشوری متکی بر اعتقاد قلبی به ارزش‌ها و باورهای اسلامی و مذهبی است که توانسته است نیروهای مسلح را در برابر توطئه و تهدیدات بیمه و مقاوم سازد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول