اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امت حزب‌الله شهرری با صدور قطعنامه‌ای تاکید کردند

اهانت به پیامبر (ص) عجز و درماندگی دشمنان اسلام را آشکار کرد

خبرگزاری فارس: مردم شهید‌پرور و ولایت‌مدار شهرستان ری پس از برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) با صدور قطعنامه‌ای تاکید کردند: مسببان این جنایت شنیع باید منتظر عذاب الهی باشند.

اهانت به پیامبر (ص) عجز و درماندگی دشمنان اسلام را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم غیور، ولایی و شهید‌پرور شهرستان ری بار دیگر با برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) ضمن محکومیت مجدد این جنایت شنیع، عنوان کردند: دشمنان اسلام با اقدامات زنجیره‌ای خود در اهانت به ارزش‌ها و مقدسات دین مبین اسلام نهایت استیصال و درماندگی خود را نشان دادند.

در این قطعنامه آمده است: پخش فیلم موهن و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص)، بار دیگر عجز و درماندگی دشمنان قسم خورده اسلام و سردمداران کفر جهانی و صهیونیزم بین‌المللی و سیاست‌های خصمانه آن‌ها را آشکار ساخت.

مردم شهیدپرور ری بیان داشتند: تلاش سخیف و مذبوحانه مستکبران و دشمنان اسلام در مواجهه با گسترش موج بیداری اسلامی و استقلال‌خواهی مسلمانان جهان و ملت‌ها و پیام رهایی‌بخش و ظلم‌ستیز اسلام عزیز، که روح کرامت و عزت را در انسان‌ها و ملت‌ها برانگیخته و دشمنان را به وحشت انداخته، حرکات آنها را دیوانه‌وار کرده است.

حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس در ادامه عنوان کردند: پیامبر اسلام (ص) رحمت را برای جهانیان هدیه آورد و مردم را از تاریکی‌ها به نور هدایت کرد و باعث نجات بشریت و استمرار این نور هدایت در عصر بیداری اسلامی موجب پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان گشته به گونه‌ای که تا قلب اروپا را نشانه گرفته است.

در این قطعنامه خاطرنشان شد: اینک پس از سال‌ها استیلای استعمارگران و سیطره ایدئولوژی شکست خورده آنها، فضای جهان با موج بیداری اسلامی و انقلابی عطرآگین شده و شکست‌خوردگان با اقدام موهن و شرم‌آور اخیر، حادثه‌ای تلخ و زشت را در ادامه قرآن‌سوزی، کشیدن کاریکاتورهای توهین‌آمیز، تهیه فیلم‌های وهن‌آمیز، هجمه‌های فرهنگی و قتل و کشتار به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم در اقصی نقاط جهان اسلام، رقم زدند و نهایت استیصال و درماندگی خود را نشان دادند.

مردم مذهبی و ولایی ری تاکید کردند: این پروژه صهیونیستی آمریکایی که در راستای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی و ایجاد شکاف و اختلاف میان ادیان الهی طراحی گردید، عواطف و احساسات میلیون‌ها مسلمان و انسان‌های آزاده و پیروان ادیان را در سراسر جهان برانگیخت و باعث خشم و نفرت بیشتر و انزجار از مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر شده است.

مردم سلحشور قبله تهران توصیه کردند: ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه سراسر جهان و پیروان ادیان الهی آگاه باشند که تنها راه رهایی محمد مصطفی (ص) بوده که برای تمام بشریت ترسیم نموده است.

در این قطعنامه آمده است: بی‌شک این اقدام هیچ خللی در بیداری اسلامی مسلمانان ایجاد نکرده و قطعا نتیجه معکوسی خواهد داشت چرا که مسلمانان جهان در پی اهانت و هتک حرمت به ساحت پیامبر رحمت خویش هیچ‌گاه سکوت نکرده و مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام موهن به گوش جهانیان خواهند رساند و آماده‌اند تا آخرین قطره خون خویش در مقابل این بی‌حرمتی‌‌ها که با پشتیبانی نظام سلطه جهان خصوصا آمریکا و صهیونیسم صورت می‌گیرد، بایستند.

این قطعنامه افزود: باید یادآور شد که این‌گونه اقدامات سخیف و بی‌پایه و کم ارزش فرهنگی نه نشانه برجستگی آزادی و حقوق بشر بلکه به درستی نشانه ضعف، دستپاچگی و سستی است که در همه ارکان سیاست و فرهنگ لیبرال غرب اتفاق افتاده است و ناامیدانه و از روی عصبانیت و استیصال به هر عمل ضداخلاقی و ضدبشری متوسل می‌شوند که نمونه بارز آن در ساخت فیلم و انتشار کاریکاتورهای موهن در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، تلاش مذبوحانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در مواجهه با گسترش موج بیداری اسلامی و استقلال‌خواهی مسلمانان جهان می‌باشد.

مردم شهید‌پرور ری در قطعنامه خود با صدور هفت بند تاکید کردند: ما مردم ولایت‌مدار شهرستان ری ضمن محکوم کردن این قبیل اقدامات زنجیره‌ای که طراحی سازمان سیای جنایتکار و شبکه جاسوسی موساد پلید است، اعلام می‌داریم:

1- از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان می‌خواهیم همان‌گونه که دشمنان دین و وحدانیت هر روز با اهانت‌های مکرر، قلوب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کنند، با ادامه اعتراضات و راهپیمایی‌های خود به استکبار و صهیونیسم بفهمانند ما تا نابودی آنان این راه را ادامه خواهیم داد.

2- اکنون که ایران به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان مطرح شده است و دشمنان بشریت با هدف خاموش کردن این نور الهی و مقابله با اصل اسلام و پیامبر عظیم‌الشان حضرت ختمی مرتبت وارد این میدان شده‌اند، بدانند همان‌گونه که امام راحل (ره) فرمودند، اگر دشمنان در مقابل دینمان بایستند ما در مقابل دنیایشان می‌ایستیم، اعلام می‌نماییم تا آخرین قطره خونمان از ارزش‌های مکتب الهی و پیامبر اسلام دفاع خواهیم کرد.

3- ما دولت آمریکا و صهیونیسم را متهم ردیف اول این جنایت دانسته و اعلام می‌کنیم اگر مسببان این جنایت شنیع را به مجازات نرسانند، خود باید منتظر عذاب الهی و شعله‌های خشم مسلمانان جهان باشند.

4- خروج منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی توسط آمریکای جنایتکار، ماهیت تروریست‌پروری آمریکا را بیشتر آشکار کرد، ما مردم شهرستان ری از مجامع حقوق بشر آزادی‌خواهان جهان انتظار داریم این حرکت ظالمانه را محکوم کنند.

5- ما انتظار داریم با توجه به اینکه ریاست سران عدم تعهد و مجمع تقرب مذاهب و مجمع بیداری اسلامی با ایران اسلامی می‌باشد، مقامات مسئول جمهوری اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در بسیج کشورهای عضو و برگزاری نشست‌های ویژه با مشارکت ادیان الهی اقدامات جدی در مقابله با این‌گونه جسارت‌ها به ارزش‌های الهی به‌عمل آورند.

6- ما از اندیشمندان، هنرمندان و فرهیختگان جهان اسلام درخواست می‌کنیم برای معرفی چهره نورانی نبی اکرم (ص) تمام توان خود را به کار گیرند و هنرمندانه ویژگی‌های شخصیت بی‌نظیر پیامبر ختمی مرتبت را به جهانیان عرضه نمایند.

در حالی که پس از قرائت بندهای قطعنامه با تکبیر راهپیمایان مفاد این بندها تائید می‌شد در بند پایانی تاکید کردند: ما مردم ولایت‌مدار شهرستان ری عزت و موفقیت خود را در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانسته و در مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف اسلام و قرآن و آرمان‌های امام راحل (ره) با رهبر خویش تجدید بیعت می‌کنیم.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول