اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیروی از ولایت فقیه عامل پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان است

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس متعلق به همه افراد جامعه است و باید همه افراد جامعه برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در سال 59 جنگی نابرابر علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان آغاز شد، خاطرنشان کرد: باید همانگونه که در این دوران در مقابل دشمنان ایستادگی شد از همان فرهنگ برای مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت جاری شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با فرهنگ پیروی از ولی فقیه، فرهنگ عاشورا و کربلا که در دوران دفاع مقدس نمود بیشتری داشت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان با اطاعت از ولی فقیه در همه صحنه‌های این دوران به خوبی ایستادگی کردند، یادآور شد: باید جامعه امروز نیز همین فرهنگ را دنبال کند.

قربانی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس عمل به منویات امام خمینی(ره) از اهداف اصلی رزمندگان بود، تصریح کرد: فرهنگ ولایت موجب شکست حصر آبادان و آزادسازی جزیره مجنون شد.

وی تبعیت از ولی فقیه، توسل به ائمه معصومین(ع) و پیروی از سیره رسول گرامی اسلام را موجب پیروزی رزمندگان در این دوران دانست و گفت: رزمندگان با چنین فرهنگی توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند که ضروری است برای پیشبرد اهداف جامعه از همین فرهنگ استفاده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر در جنگ قرار دارد، خاطرنشان کرد: محاصره اقتصادی و فرهنگی جنگ امروز دشمنان با نظام است.

وی با اشاره به اینکه باید از فرهنگ ایثار و شهادت، خودسازی و جهاد اکبر در برابر توطئه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تبلیغی دشمنان بهره جست، افزود: برای پیروزی در این جنگ نابرابر نیز باید پشتیبان ولی فقیه بوده و از این راه بهره برد.

قربانی با بیان اینکه مسئولان در صف مقدم مبارزه با توطئه‌های دشمنان قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این جنگ نیز پیروز شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول