اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب گرگان:

تضعیف بنیان خانواده راهکار جدید دشمنان است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: راهکار نوین دشمنان در راستای تضعیف بنیان‎های خانوادگی و اجتماعی جنگ نرم است.

تضعیف بنیان خانواده راهکار جدید دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس پوریانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گرگان با اشاره به هزینه‎های کلان استکبار برای آسیب به پیکره انقلاب اظهار داشت: امروز دشمنان در صدد هستند با رخنه در دانشگاه‎ها، فساد را در بین نخبگان و جوانان کشور که قشر تاثیرگذار جامعه هستند، ترویج دهند.

وی افزود: تهاجم به ارزش‎های اسلامی، برنامه‎ریزی برای نفوذ در افکار و اذهان جوانان و نوجوانان، سست کردن اعتقادات و باورهای مذهبی، اسلام‎ستیزی در پوشش اندیشمندان اسلام‎شناس و ترویج وسایل و ادوات فساد، اعتیاد و مشروبات الکلی از حربه‎های جنگ نرم دشمنان است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان به دانشجویان توصیه کرد: با هوشیاری، اعتماد به نفس و دوری از مسائل حاشیه‎ای و توجه به امر به معروف در برابر این تهدیدات ایستادگی کنند.

وی در ادامه سخنان خود از دانشجویان خواست با مراقبت از عکس‎ها و فیلم‎های خانوادگی از انتشار آنها در فضای مجازی و شبکه‎های اجتماعی خودداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با تاکید بر ضرورت هوشیاری در بین جوانان خاطر نشان کرد: امروز افراد و گروه‎هایی وجود دارند که از جوانان و دانشجویان به عنوان وسیله و ابزاری برای دستیابی به منافع نامشروع خود سوء‌استفاده کنند.

پوریانی از آمادگی دادستانی برای کاهش مشکلات و آسیب‎های اجتماعی که امنیت دانشجویان را تهدید می‎کند خبر داد و گفت: برخی دانشجویان به دلیل آشنا نبودن با تبعات قانونی برخی اعمالی که مرتکب می‎شوند درگیر پرونده‎های قضایی می‎شوند که با آموزش آنان می‎توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول