اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی قزوین:

شهروندان برای تردد داخل و خارج شهر از وسایل عمومی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین در توصیه به شهروندان گفت: برای ترددهای داخل یا خارج شهر و در صورت تنها بودن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

شهروندان برای تردد داخل و خارج شهر از وسایل عمومی استفاده کنند

دانیال صمدی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توصیه‌های ایمنی به شهروندان در خصوص ترددهای درون شهری اظهار کرد: استفاده از وسایط نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی به منظور ترددهای داخل یا خارج شهری اطمینان‌بخش‌تر است، لذا توصیه می‌شود خصوصا خواهران در صورت تنها بودن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی افزود: در صورت استفاده از خودروهای شخصی وضعیت و حرکات راننده را زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده هرگونه حرکت مشکوک از اتومبیل پیاده و از مأموران انتظامی و یا مردم استمداد بطلبید.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: در صورت استفاده از اتومبیل‌های شخصی قبل از سوار شدن وضعیت داخل اتومبیل از قبیل دستگیره، باز و بستن درها و دستگیره شیشه بالابر و غیره بررسی و در صورت مشاهده موارد مشکوک از خودرو پیاده و با به خاطر سپردن شماره پلاک، رنگ و مشخصات اتومبیل نیروی انتظامی را مطلع کنید.

صمدی‌زاده اذعان کرد: هنگام استفاده از خودروهای شخصی در صورت مشاهده تغییر مسیر بی‌تفاوت نبوده سریعا به راننده متذکر شوید.

این مسئول ادامه داد: در صورت استفاده از خودروهای شخصی در بین راه از قبول هرگونه خوردنی و نوشیدنی از راننده و سرنشینان خودداری کنید.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: برای رفت‌وآمد به مناطق حاشیه‌ای خلوت شهر اصلح است از وسایل نقلیه شخصی مسافرکش استفاده نکنید.

صمدی‌زاده با بیان اینکه شب‌ها از سوار شدن خودروهای شخصی برای تردد اجتناب کنید، افزود: شب‌هنگام و صبح زود در اطراف پایانه‌های مسافربری و ورودی شهر از خودروهای مسافرکش شخصی استفاده نکنید.

این مسئول خاطر نشان کرد: در صورت استفاده از خودروهای شخصی زیور آلات، اشیای قیمتی، وجوه نقدی خود را در معرض دید راننده و سرنشینان آن قرار ندهید.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین در خاتمه یادآور شد: به هنگام انتظار تا رسیدن خودرو سعی کنید در محل‌های خلوت و کم تردد قرار نگیرید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول