اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

نیروی انتظامی در همه زمان‌ها آماده خدمتگزاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: مشکلات و دامنه کار نیروی انتظامی بسیار وسیع است و در همه زمان‌ها آماده خدمتگزاری هستند.

نیروی انتظامی در همه زمان‌ها آماده خدمتگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در همایش فرماندهان پاسگاه‌ها در سالن همایش فن و حرفه‌ای 22 بهمن بیان داشت: مشکلات و دامنه کار نیروی انتظامی بسیار وسیع است و در همه زمان‌ها آماده خدمتگزاری هستند.

وی با بیان اینکه روی کار فرماندهان پاسگاه با تمام گستردگی نمی‌توان قیمت‌گذاری کرد، تصریح کرد: کار باید برای رسیدن به خدا و رضای او باشد و کار آنها قابل قیمت‌گذاری نیست.

حسینی‌نژاد به اتحاد در جنگ اشاره کرد و تاکید کرد: بصیرت و آگاهی و انسجام می‌تواند اثرگذار باشد و نیروی انتظامی و دهیاری‌ها باید با هم همکاری کنند.

فرماندار ساری رمز موفقیت در انقلاب و جنگ را ولایت فقیه و انسجام دانست و افزود: با اتحاد بین  بسیج، ارتش و نیروی انتظامی دشمنان را شکست خوردند.

جانشین فرماندهی ناحیه انتظامی مازندران نیز اظهار داشت: نیروی انتظامی در ارتباط با امنیت و آرامش مردم کار می‌کنند.

روح الامین قاسمی گفت: مجموعه نیروی انتظامی خدمتگزار مردمی هستند که انقلاب کردند و ارزش‌ها را جایگزین ضد ارزش‌ها کردند و افتخار نوکری این مردم را داریم.

وی با بیان اینکه کار باید برای رضای خدا باشد، بیان داشت: هر کس به اندازه مسئولیت و ایمانی که دارد بر کار خود واقف است می‌تواند توفیق به دست آورد و فقط عزم و اراده می‌طلبد.

قاسمی به شعار امسال نیروی انتظامی اشاره کرد و متذکر شد: شعار امسال سرمایه اجتماعی اساس و اقتدار ما است و با اعتماد و مشارکت اتفاق خواهد افتاد و امنیت با مشارکت آحاد مردم جامعه اتفاق خواهد افتاد

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با حضور جانشین فرمانده انتظامی مازندران، فرماندار ساری و بخشداری‌های شهرستان ساری با اهدای جوایز از فرماندهان پاسگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول