اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

تخصص و بصیرت سرمایه نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: تخصص و بصیرت سرمایه نیروی انتظامی است.

تخصص و بصیرت سرمایه نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: امروز دشمنان سعی می‌کنند که از هر طریق ممکن به انقلاب خدشه وارد کنند که از یکی از مهم‌ترین حربه‌های جنگ نرم است.

وی افزود: مردم باید به هوش باشند و تدابیر مناسبی برای مقابله با آسیب‌های دشمنان اتخاذ کند و راه‌های اساسی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تقویت روحیه بسیجی میان مردم و به‌ویژه نسل جوان است.

امام جمعه تربت‌حیدریه در ادامه به هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اراده خداوند بوده که خواست قدرت خویش را توسط یک مرد 77 ساله یعنی حضرت امام (ره) به رخ ابر قدرت‌های جهان بکشد و دیدیم که قدرت‌های استعماری زمان یعنی شرق و غرب با تمام امکانات نظامی، اقتصادی و.. هرچه تلاش کردند که جلو حرکت ایشان را بگیرند نتوانستند.

وی ادامه داد: اگر می‌بینید که ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای در مقابل تمام توطئه‌ها قدرتمند جهان در عرصه‌های مختلف به پیروزی‌های متعدد در زمینه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و سیاسی دست یافته‌اند برگرفته از تفکر بزرگمرد تاریخ است.

وی با توجه به شرایط زمان گفت: نظامیان ما همواره باید با بصیرت باشند چون در شرایط سخت و گردنه‌های صعب‌العبور حوادث‌نما ممکن است دچار لغزش شوند گرچه در جنگ دچار اشتباه نشده‌اند البته سوابق انسان‌ها نمی‌تواند آنان را برای همیشه در مقابل حوادث بیمه کند.

شریعتی‌تبار با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری مردم است، گفت: امنیت امروز مرهون تلاش پرسنل سخت‌کوش نیروی انتظامی است.

وی در ادامه به اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: اگرچه قلب مسلمانان را آزرده کرد اما سبب اتحاد و انسجام مسلمانان جهان شد و ترس را در وجود دنیای استکبار و به‌ویژه آمریکا و صهیونیسم انداخت.

شریعتی‌تبار در بخشی از سخنانش به موج جدید تحریم اقتصادی دنیای استکبار و جهانی اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها تازگی ندارد و از پس پیروی انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران آن را پی درپی تجربه و یک فرصت طلایی در راه پیشرفت خود تبدیل کرده است.

شریعتی‌تبار با اشاره به تهدیدات و تحریم‌هایی که هر روز جمهوری اسلامی را مورد آماج خود قرار می‌دهد خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولان و مردم این است تا از قوای نظامی و انتظامی برای حفظ امنیت داخلی و خارجی کشور حمایت کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول