اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه:

حفظ دستاوردهای انقلاب از وظایف نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی در این کشور محسوب می‌شود.

حفظ دستاوردهای انقلاب از وظایف نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمدصادق جبارپور در قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی یک فرصت برای نشان‌دادن عملکرد این نیرو در کل کشور است تا شهروندان بتوانند از نزدیک با عملکرد و فعالیت‌های پلیس آشنا شوند.

وی افزود: ارزش‌هایی که برای تمام جوامع مهم است امنیت، عدالت و آبادانی است که تمامی دولت‌ها می‌کوشند که این عوامل را در جوامع خود نهادینه سازند و خرسندم که یکی از عوامل مهم در جامع که همان امنیت است از وظایف بزرگ نیروی انتظامی است.

جبارپور گفت: در سایر کشورها امنیت یک امر پایدار نیست، اما خدا را شکر این امر در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تدابیر اندیشیده شده امام خمینی (ره) به یک امر دائمی تبدیل شده و هر روز نیز محکم‌تر و مستحکم‌تر از دیروز به چشم می‌خورد.

فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: در بعد از انقلاب کسانی قصد ضربه‌زدن به این نظام را داشتند، اما موفق نشده‌اند، امروزه نیز شاهد آن هستیم که کسانی از طرق مختلف قصد کمرنگ جلوه‌دادن این انقلاب را دارند که من به مردم این شهرستان قول می‌دهیم که با آنان به شدت برخورد کنیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم با تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی و مردم، این امنیت به خوبی حفظ شود و این کشور روزهای شکوفایی و رشد خود را طی نماید.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول