اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

راه‌اندازی فرماندهی نیروی انتظامی در باشت قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت امنیت را مهم‌ترین خواسته هر مردم و ملتی دانست و از راه‌اندازی فرماندهی نیروی انتظامی در باشت قدردانی کرد.

راه‌اندازی فرماندهی نیروی انتظامی در باشت قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته باشت باشکوه‌تر از هفته‌های قبل با حضور  گسترده نمازگزاران در باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه اول با اشاره به بحث معاد اظهار داشت: انسان نیکوکار از مرگ نمی‌ترسد.

وی به سخنی از ابوذر درباره علت ترس از مرگ اشاره کرد و افزود: ابوذر می‌فرماید کسانی که دنیای آن‌ها آباد است آخرتشان خراب است، بنابراین مرگ برایشان ناخوشایند است و اکراه دارند که از جایی زیبا به جایی خراب بروند.

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه باشت با بیان این‌که انسان نیکوکار از مرگ نمی‌ترسد، افزود: انسان نیکوکار مانند کسی است که چند روزی از خانواده خود دور بوده و می‌خواهد نزد خانواده‌اش برگردد.

 وی در ادامه افزود: رحمت خداوند شامل نیکوکاران می‌شود و رحمت و فضل خدا سبب امیدواری است.

امام جمعه باشت در خطبه دوم نماز ضمن دعوت مجدد خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی که بهترین سرمایه انسان در دنیا و آخرت است، برخی از مسائل روز را برای نمازگزاران تشریح کرد.

عبودی به سفر رهبر فرزانه انقلاب به خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در این سفر نیز مثل سایر سفرهای استانی رهبر انقلاب مردم از زن و مرد و پیر و جوان با بصیرتی که داشتند از رهبر و مقتدای خود استقبال باشکوهی کردند.

خطیب نماز جمعه باشت دیدار رهبر انقلاب با معلمان و فرهنگیان خراسان را یادآور شد و افزود: رهبر انقلاب در این دیدار  گفت سرودهایی که حاوی اظهار محبت مردم به مسئولین خود است خوانده شود و من هم راضی هستم اما باید به این نکته توجه شود که از تعبیرات اغراق آمیز پرهیز کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب خطاب به مردم فرمودند "که محبت دو طرفه است و همان اندازه که مردم نسبت به رهبری لطف دارند به همان اندازه نیز رهبر انقلاب به مردم لطف دارند.

عبودی اذعان داشت: رهبر انقلاب در توصیه خود به مسئولین فرمودند که باید با اتحاد و یکدلی و برطرف کردن اختلافت مخصوصا در دوره‌ای که دشمنان هم قسم شدند که با همه توان با نظام مبارزه کنند و مخصوصا جنگ اقتصادی را آغاز کردند مسئولین تقصیرها را گردن هم نیندازند بلکه به همدیگر کمک کنند.

 وی خاطرنشان کرد: همیشه رمز موفقیت این ملت در عرصه‌های گوناگون همدلی و اتحاد بوده است.

امام جمعه باشت با اشاره به افتتاح فرماندهی انتظامی شهرستان باشت از تلاش‌های مسئولین برای استقرار فرماندهی انتظامی تشکر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول