اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

امنیت جامعه حاصل تلاش مردم و نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با بیان اینکه نظم و امنیت بسیار خوبی در شهرستان باشت حاکم است گفت: این امنیت در جامعه حاصل تلاش مردم و نیروی انتظامی است.

امنیت جامعه حاصل تلاش مردم و نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه اول نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره مسائل معاد‌شناسی اظهار کرد: مرگ برادر خواب است و در واقع مرگ و مردن نحوه دیگری از خوابیدن انسان است.

امام جمعه باشت با این‌که انسان وقتی که خواب برود بیدار می‌شود، گفت: انسان بعد از مرگ، مردن تا روز قیامت بیدار نخواهد شد.

خطیب نماز جمعه باشت با اشاره به این‌که انسان باید موقع خواب آماده مردن باشد، افزود :خوب است انسان با وضو بخوابد شاید دیگر بیدار نشوید.

عبودی با ذکر این سوال که چرا از مردن می‌ترسیم، تصریح کرد: کمتر کسی را می‌توان در این عالم پیدا کرد که از مرگ و مردن نترسد و همه از مرگ دلهره و اضطراب دارند.

امام جمعه باشت اذعان داشت: انسان‌های مؤمن که به فکر معاد هستند بار خود را سبک گرفتند و به فکر عالم نبودند و سبکبال از این دنیا می‌روند.

خطیب جمعه باشت در خطبه دوم نماز با اشاره به هفته دامپزشکی ابراز داشت: دامپزشکی از جمله نهاد‌هایی است که برای جامعه خصوصا عشایر  زحمات زیاد می‌کشد.

وی گفت نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت و خدمت‌رسانی به مردم تلاش زیادی می‌کند.

امام جمعه باشت گفت: نظم و امنیت بسیار خوبی در شهرستان باشت حاکم است که حاصل تلاش مردم و نیروی انتظامی است.

عبودی با ذکر این مطلب که نیروی انتظامی اقتدار نظام است ابراز کرد: با تلاش‌های فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار باشت، ستاد فرماندهی انتظامی در آینده نزدیک در این شهرستان مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول