اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان:

نیروی انتظامی امروز از اقتدار نرم برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی امروز اقتدار سخت ندارد بلکه از اقتدار نرم برخوردار است.

نیروی انتظامی امروز از اقتدار نرم برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حمید فهیمی‌راد امروز در بین خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی دارای سرمایه عظیم اجتماعی است که این سرمایه موجب اقتدار اجتماعی و یا ارتباط اجتماعی شده است.

این مسئول افزود: اقتدار امروز پلیس سخت نیست بلکه از اقتدار نرم برخوردار می‌باشد و موفقیت‌های زیادی در این زمینه کسب کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: موفقیت‌ها و دستاوردهای مختلف نیروی انتظامی با همکاری همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف محقق شده است.

فهیمی‌راد تصریح کرد: امروز در سایه همین همکاری متقابل مردم با نیروهای نظامی و انتظامی در استان سیستان‌وبلوچستان است که در همه شاخصه‌ها به توفیقات ارزشمندی دست یافته‌ایم.

وی گفت: در سالی که گذشت نسبت به سال 89، توفیقات خوبی در همه زمینه‌ها چه آدم‌ربایی، قتل، کشف مواد مخدر، قاچاق و... داشته‌ایم که با حضور خوب و آگاه مردم استان در شش ماه نخست امسال به شاخص‌های ارزشمندی دست یافتیم.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان افزود: در بخش کنترل محورها ما جزو کشورهای ارگانی بوده و در رده 18 کشورها قرار داریم.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول