اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

شجاعت باید سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: نیروهای انتظامی برای موفقیت در فراهم کردن آرامش مردم باید شجاعت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شجاعت باید سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی مهریز به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه شجاعت باید سرلوحه نهاد نیروی انتظامی قرار گیرد، اظهار داشت: بدون شک یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی که در کنار سپاه و ارتش همواره گام برداشته و به مردم خدمات‌رسانی می‌کند، نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در طول سال‌های متمادی به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بالاترین نمره قبولی را کسب کرده است.

برهان با قدردانی از فرماندهی و پرسنل منطقه انتظامی مهریز عنوان کرد: اعداد و ارقام نشان می‌دهد که نیروی انتظامی مهریز در طول یک‌سال گذشته و در زمان فرماندهی سرهنگ منوچهر نصیری، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

امام جمعه مهریز با تاکید بر حفظ امنیت و آرامش تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهرستان بیان کرد: با توجه به باغ شهر بودن شهرستان مهریز و وجود تفرجگاه‌های فراوان و استفاده گردشگران از این تفرجگاه‌ها، اجرای طرح ارتقاء امنیت پارک‌ها باید در زمره یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی مهریز قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در راستای دستیابی به اهداف الهی و مبارزه همه‌جانبه با مخالفان نظم و قانون جمهوری اسلامی، تلاش‌های بسیاری داشته‌اند و در این راه عده‌ای حتی جان خود را نیز تقدیم کرده‌اند.

برهان یادآور شد: موفقیت ماموریت‌های محوله نیروی انتظامی در گروی اطاعت پذیری محض از فرماندهی معظم کل قواست.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی همچنین کشفیات موادمخدر، سرقت و ... در این شهرستان پرداخت.

منوچهر نصیری خاطرنشان کرد: در شهرستان مهریز خوشبختانه در بسیاری از شاخصه‌های امنیت، دارای رشد و ارتقا بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مهریز در مسیر ترانزیت کالای قاچاق و موادمخدر قرار دارد، اما با تلاش ماموران و کارکنان نیروی انتظامی، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول