اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

کشف 82 درصد جرائم از سوی نیروی انتظامی زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: 82 درصد جرائم در استان زنجان از سوی نیروی انتظامی کشف می‌شود.

کشف 82 درصد جرائم از سوی نیروی انتظامی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی از رویکردهای نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای انضباط اجتماعی و اخلاقی از برنامه‌های نیروی انتظامی است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای ارتقای انضباط اجتماعی و اخلاقی در جامعه انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی این نیرو است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین‌بردن سنگرهای معنوی جامعه اسلامی هستند، افزود: باید با ارتقای فعالیت‌های فرهنگی جامعه این سنگر مقاوم‌تر شود.

شرفی با اشاره به اینکه نفوذ به چهار دیواری منازل مردم از توطئه‌های دشمنان است، افزود: ورود ماهواره و اینترنت به خانه‌های مردم حرمت این چهار دیواری را خدشه‌دار می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز ماهواره و اینترنت بدون کسب اجازه وارد حریم خانه‌های مردم شده است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده درست از ماهواره و اینترنت در جامعه نهادینه شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به مشکلاتی که در فضای سایبری به وجود می‌آید، افزود: بسیاری از افراد سودجو در فضای اینترنتی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مختلف در فضای سایبری از برنامه‌های سودجویان است، یادآور شد: باید در مقابل چنین برنامه‌هایی با افزایش آگاهی، مردم را از برنامه‌های دشمنان آگاه کرد.

شرفی با اشاره به اینکه دشمنان از صفوف به هم پیوسته و اتحاد مسلمانان واهمه دارند، افزود: باید با افزایش اتحاد و همبستگی در جامعه در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی شود.

وی از پایش تصویری 10 نقطه شهر زنجان خبر داد و گفت: پلیس با پایش تصویری در نقاط مختلف برای مبارزه با ناهنجاری‌ها، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف 10 هزار بشقاب و دیش ماهواره در استان زنجان یادآور شد: این تجهیزات از منازل، محورهای مواصلاتی و برخی روستاهای استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از نظر وقوع جرائم از رتبه پایینی در کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: 82 درصد جرائم در استان زنجان کشف می‌شود.

شرفی با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه کشف جرائم در رتبه پنجم کشوری قرار دارد، افزود: بیشترین کشف جرائم در استان صورت می‌گیرد.

وی از افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و گفت: در این زمینه یک هزار و 500 نفر در استان زنجان دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مقابله با باندهای قاچاق از برنامه‌های نیروی انتظامی است، افزود: برای مقابله با هرگونه برنامه‌ریزی باندهای قاچاق، پلیس از آمادگی کامل برخوردار است.

وی از شناسایی و دستگیری باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: یکی از وظایف اصلی پلیس مقابله با این افراد است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول