اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هندیجان:

نیروی‌های انتظامی در برخورد با قاچاقچیان تا پای جان ایستاده‌‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هندیجان گفت: یگان‌های انتظامی در برخورد و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا هیچگونه مصالحه‌ای نخواهند کرد و با رشادت و شجاعت ایستادگی کرده و تا پای شهادت پیش می‌روند.

نیروی‌های انتظامی در برخورد با قاچاقچیان تا پای جان ایستاده‌‌اند

علی رئوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در هندیجان اظهار کرد: امنیت محصول یک کار جمعی و همگانی است که در هسته‌های گوناگونی قرار می‌گیرد و نخستین رکن این هسته اجتماع است.

وی افزود: مدرسه، محل کار و محیط پیرامون افراد در لایه‌های بعدی این هسته قرار دارند که باید با کار فرهنگی، اخلاقی، روانی، سیاسی و اجتماعی بین شهروندان، مسئولان و نیروی انتظامی این امنیت را بیش از پیش گسترش داد.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: امروزه شکل جرائم تغییر کرده و متناسب با گسترش امکانات ارتباطی و شکسته شدن حریم‌ها و حصارهای خانوادگی، اجتماعی جرایم نیز دگرگون شده است.

رئوفی با اشاره به مفهوم حریم شخصی گفت: مفهوم حریم شخصی در دنیای مدرن امروز تغییر کاربری داده و به مسئله‌ای به نام رمز و راز تغییر کرده و به دنیای شیشه‌ای تبدیل شده که تهدیدها را نسبت به حوزه حریم شخصی بیشتر کرده است.

وی افزود: امنیت را تنها می‌توان بر اساس قانون و در سایه قوانین کشور استوار ساخت و تمامی آحاد جامعه با احترام و پیروی از قانون محیط همراه با آرامش را برای همه به وجود بیاورند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: آمار سنی در وقوع جرم نسبت به 20 سال گذشته تغییر کرده و از 25 سالگی به 16 سالگی نزول یافته که این هشداری برای خانواده‌ها و مسئولان کشور است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از وقوع جرم در جامعه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های ایرانی می‌توانند با الگوبرداری از فرهنگ اسلامی ارزش‌های خود را پر رنگ‌تر کرده و نمود این فرهنگ غنی را در زندگی خود مشاهده کنند.

رئوفی با اشاره به حضور نیروی انتظامی در همه صحنه‌های اجتماعی گفت: نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و با رشادت، شجاعت و درستی با افرادی که بخواهند نظم و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند مقتدرانه برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی تحت فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد و تمامی یگان‌های انتظامی در مرزها به مبارزه با افراد شرور و قاچاقچیان می‌پردازند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان ادامه داد: یگان‌های انتظامی در برخورد و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا هیچگونه مصالحه‌ای نخواهند کرد و با رشادت و شجاعت ایستادگی کرده و تا پای شهادت پیش می‌روند.

وی در پایان گفت: همکاری شهروندان با پلیس شهرستان هندیجان در خبر و خبر رسانی قابل تقدیر بوده و پلیس در تمامی صحنه‌ها در طول شبانه روز آماده دریافت اخبار شهروندان در همه حوزه‌ها از طریق پلیس 110 است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول