اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده خبر داد

رتبه نخست نیروی انتظامی لنده در برخورد با جرائم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: نیروی انتظامی لنده رتبه نخست مبارزه با جرائم را در این استان دارد.

رتبه نخست نیروی انتظامی لنده در برخورد با جرائم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی صبح امروز در آیین تجلیل از خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی با تبریک این هفته اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و صلابت جامعه اسلامی است.

وی افزود: پرسنل نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری مستمر نقش بسزایی در کاهش جرائم و افزایش امنیت اجتماعی ایفا کرده‌اند.

رئیس شورای اداری لنده با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ برای جامعه هستند که شکر آن‌ها لازم است، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و از خودگذشتگی پرسنل نیروی انتظامی، در امنیت و سلامت اجتماعی کاملی به سر می‌بریم.

نزاع‌های دسته جمعی در لنده به صفر رسیده است

جمالی تصریح کرد: کشوری که در آن امنیت و سلامت اجتماعی وجود نداشته باشد بدترین کشور بوده و مردمانش همواره در عذاب و ترس به سر می‌برند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید همراه، پشتیبان و در خدمت مردم باشد و مردم احساس امنیت و آرامش را از حضور آن‌ها دریافت کنند.

وی با اشاره به اهمیت پلیس و نیروی انتظامی در جامعه افزود: عدم وجود نیروی انتظامی ثبات و امنیت جامعه را به خطر انداخته و هرج و مرج و بی‌نظمی را به همراه دارد.

جمالی در ادامه به لزوم همکاری و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با همراهی و همکاری و مشارکت مردم می‌تواند جامعه را از وجود جرائم و تخلفات محفوظ نگه دارد و اگر مردم با آن‌ها همکاری نکنند محیط اجتماعی ما نمی‌تواند نظم و امنیت به خود ببیند.

وی با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی افزود: به یقین می‌توان گفت نیروی انتظامی لنده در سطح استان دارای رتبه اول مقابله با جرائم و تخلفات بوده و تاکنون در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر توانسته موفقیتی صد درصدی را به خود اختصاص دهد.

رئیس شورای اداری لنده یادآور شد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در لنده نزاع‌های دسته جمعی به صفر رسیده و این خود موفقیتی عظیم در اجرای سلامت و امنیت اجتماعی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول