اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ولایت‌مداری رمز موفقیت نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ولایت‌مداری رمز موفقیت نیروی انتظامی در عرصه ایجاد امنیت و دفاع از کیان اسلامی است.

ولایت‌مداری رمز موفقیت نیروی انتظامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در سایه تلاش نیروی انتظامی است که امروزه شاهد امنیت در داخل شهرها و مرزها هستیم.

وی وجود نیروی انتظامی را نعمت بزرگی برای کشور دانست و تصریح کرد: در هفته‌ای که به عنوان هفته نیروی انتظامی و به منظور معرفی هر چه بیشتر اقداماتی که توسط نیروی انتظامی انجام گرفته است نام‌گذاری شده باید از تک تک افرادی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند، تقدیر شود.

خلیفه‌زاده نیروی انتظامی را حافظان جان و ناموس افراد عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته شاهد اقتدار هرچه بیشتر نیروهای مسلح بودیم که در این میان نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها با حفاظت از جان، مال و ناموس مردم توانسته عملکرد خوبی از خود بر جای گذارد.

وی با اشاره به تقارن هفته نیروی انتظامی با دهه کرامت، خاطرنشان کرد: این امر بیانگر رسالت خاص نیروی انتظامی در محور دفاع از کشور در برابر تهاجمات دشمن است.

خلیفه‌زاده در ادامه با اشاره به در پیش‌بودن هفته هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر با گذشت از جان خود در راستای خدمت‌رسانی و نجات جان دیگران گام بر می‌دارند و این چیزی جز فداکاری نیست.

وی با اشاره به زلزله آذربایجان، اظهار داشت: در زلزله‌ای که در ورزقان به وقوع پیوست شاهد حضور اعضای هلال احمر استان‌های مختلف بودیم و جا دارد از این تلاش‌ها قدردانی شود.

خلیفه‌زاده عملکرد هلال احمر در مواجهه با بلایای طبیعی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این جمعیت به خوبی توانسته از پس مشکلات و آثار مخرب بالای طبیعی برآید.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول