اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

سند تحول بنیادین، دوران طلایی آموزش و پرورش را رقم خواهد زد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌‌وبلوچستان گفت: با اجرای سند تحول بنیادین، دوران طلایی آموزش و پرورش رقم خواهد خورد.

سند تحول بنیادین، دوران طلایی آموزش و پرورش را رقم خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان، غلامرضا محمدقاسمی در جلسه شورای اداری اظهار داشت: این سند به عنوان پایه، ملاک و راهنمای تصمیم‌گیری‌های اساسی برای هدایت و استقرار نظام آموزش و پرورش در کشور و به منظور تحقق تحولات محتوایی و ساختاری مورد استناد و استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: این سند در فرآیند رشد و تعالی، فرد و جامعه را بیش از پیش با اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هماهنگ و همسو می‌کند. 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش استان هم در راستای اجرای این سند عظیم به همت معلمان، کارکنان و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت در این موفقیت و ارتقای علمی و فرهنگی قرار خواهد گرفت.

در این جلسه حسین نطاق نجفی، غلامعلی شیردل، هاشم میری و مهرداد جوادی و به ترتیب به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مدیریت مشارکت‌های مردمی، مشاور امور مالی مدیرکل و مشاور مدیرکل در امور آموزشی منصوب و مشغول به‌ کار شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول