اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه صنایع کوچک شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

25 محصول واحدهای تولیدی گلستان ‌استاندارد ملی می‌گیرند‌

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: 25 محصول واحدهای تولیدی گلستان به مرحله اخذ استاندارد ملی رسید.

25 محصول واحدهای تولیدی گلستان ‌استاندارد ملی می‌گیرند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، سید رضا مسلمی‎عقیلی اظهار داشت: این محصولات از محل اعتبارات نوسازی و تجدید ساختار صنایع به مرحله اخذ استاندارد ملی رسید.

وی تصریح کرد: این اعتبارات که به منظور ارتقای بهره‎وری و کیفیت واحدهای صنعتی اختصاص یافته بود برای ارتقای بهره‌وری و اخذ استاندارد محصول، خصوصا برای واحدهایی که مشمول استاندارد اجباری بودند، هزینه شد.

مسئول حوزه صنایع کوچک شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان طی هماهنگی‎های انجام شده با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و با برگزاری جلسات متعدد نسبت به شناسایی واحدهای نیازمند استاندارد و اولویت‎بندی آنها برای اخذ استاندارد ملی محصول اقدام کرد.

مسلمی‎عقیلی یادآور شد: این شرکت در نظر دارد پس از اخذ اعتبارات جدید و در راستای انجام ماموریت‎های خود در حوزه صنایع کوچک و کمک به ارتقای کیفیت محصولات واحدهای تولیدی، این طرح را برای 800 محصول صنعتی استان که نیازمند اخذ استاندارد ملی است، اجرا کند.

مسئول حوزه صنایع کوچک شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان گفت: در استان گلستان تعداد 22 شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت بالغ بر یک‎هزار و 500 هکتار وجود دارد که نزدیک به 450 واحد تولیدی بهره‎بردار در این شهرک‎ها و نواحی صنعتی فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول