اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا استان زنجان خبر داد

ایجاد زمینه اشتغال برای 2 هزار و 400 زنجانی در سال جاری ‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق مهر امام رضای استان زنجان گفت: زمینه ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 400 نفر در استان زنجان در سال جاری فراهم می‌شود.

ایجاد زمینه اشتغال برای 2 هزار و 400 زنجانی در سال جاری ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید مقدم‌پناه شامگاه شنبه در جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان، اظهار کرد: یکی از اهداف صندوق مهر امام رضا ایجاد اشتغال برای افراد ولایت‌مدار روستایی است.

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد مهاجرت معکوس از سوی صندوق مهر امام رضا به صورت ویژه بررسی می‌شود، افزود: نامه‌هایی که در خصوص مهاجرت معکوس به صندوق ارسال می‌شود به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضای استان زنجان با اشاره به اجرای 91 پروژه از سال 78 تا 85 از سوی این صندوق خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 3 هزار و 491 میلیارد ریال اجرایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه از سال 85 تا 90 حدود 3 هزار و 185 فقره تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است، افزود:‌ صندوق مهر امام رضا برای 3 هزار و 327 نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

مقدم‌پناه با اشاره به رشد 35 درصدی تعداد تسهیلات به مردم تصریح کرد: از نظر مبلغ ریالی تسهیلات نیز 48 برابر رشد مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعهد اشتغال این نهاد ایجاد اشتغال برای یک هزار و 900 نفر بود، افزود:‌ برای یک هزار نفر جمعیت شهری و 900 نفر جمعیت روستایی زمینه اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضای استان زنجان از ایجاد زمینه اشتغال برای 924 نفر در زمینه مشاغل خانگی خبر داد و افزود: 27 میلیارد و 576 میلیون ریال برای ایجاد زمینه اشتغال این افراد اختصاص یافته است.

این مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات پشتیبان با اعتبار یک میلیارد تومان تصریح کرد: با اجرای این طرح برای 70 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

مقدم‌پناه از پرداخت تسهیلات خوداشتغالی برای 622 نفر در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات با اعتبار 49 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 132 میلیارد ریال از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) از طریق اعتبارات صندوق و مشاغل خانگی ارائه می‌شود، متذکر شد: زمینه ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 400 نفر در استان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول