اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران:

اشتغال بیشترین تقاضای مراجعه‌‌کنندگان ساری بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ‌در ملاقات عمومی استاندار با مردم ساری بیشتر مراجعه‌‌کنندگان تقاضای اشتغال داشتند.

اشتغال بیشترین تقاضای مراجعه‌‌کنندگان ساری بود

علی بابایی‌کارنامی در حاشیه ملاقات عمومی استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌ها در مصلای جمعه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بیشتر مراجعه‌کنندگان تقاضای اشتغال داشتند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: درخواست‌ها در بخش تعاون، تسهیلات و اختلافات تعاونی‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌شنبه هفته آینده به همراه معاونان و برخی مدیران بانک‌ها به تنکابن سفر می‌کنیم، افزود: برای بررسی و رفع برخی مشکلات حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی به تنکابن می‌رویم.

بابایی‌کارنامی با بیان اینکه تا آنجا که در وظیفه و حدود اختیارات ما است، مشکلات را بررسی و برطرف می‌کنیم، متذکر شد:‌ تمام خدماتی که در روزهای ملاقات عمومی به مردم ارائه می‌دهیم در سایر روزها هم این خدمات را انجام می‌دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در اداره تعاون به روی همه مردم باز است، خاطرنشان کرد: برگزاری ملاقات‌های عمومی موجب ایجاد فضای اعتمادسازی بین مردم و مسئولان می‌شود و اینکه مردم می‌دانند که مسئولان به فکر آنها هستند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول