اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان:

وضعیت تعهدات اشتغال در کنگان نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان گفت: از 3 هزار و 88 نفر تعهد اشتغال تاکنون 380 نفر در سامانه شهرستان به ثبت رسیده که خیلی نگران‌کننده است.

وضعیت تعهدات اشتغال در کنگان نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عبدالمجید دراهکی در کارگروه اشتغال کنگان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در دولت است.

وی افزود: کنگان دارای ظرفیت بسیار بالایی در امر اشتغال است و اجرای کامل مصوبه دولت در اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی گامی تعیین‌کننده در بهبود وضعیت اشتغال است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان با ابراز نگرانی از وضعیت تعهدات اشتغال در کنگان خاطر نشان کرد: از 3 هزار و 88 نفر تعهد اشتغال تاکنون 380 نفر در سامانه شهرستان به ثبت رسیده که خیلی نگران‌کننده است.

دراهکی اضافه کرد: تعداد زیادی از پرونده‌های مشاغل خانگی و مصوبات کارگروه اشتغال به دلیل عدم ابلاغ از سرپرستی بانک‌های عامل استان تاکنون پرداختی از سوی بانک‌های شهرستان صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: امیدواریم بانک‌های عامل با تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی گام مؤثری در این زمینه بردارند و شاهد بهبود وضعیت اشتغال جوانان جویای کار این شهرستان باشیم.

فرماندار کنگان نیز در این نشست گفت: مسئولان موظف به همکاری و تلاش بیشتر برای تحقق تعهدات اشتغال در شهرستان هستند.

تیمور یزدان‌شناس افزود: بانک‌ها باید همکاری مناسب‌تر و بهتری با کارگروه اشتغال داشته باشند و در صورتی که بانک‌های عامل در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی همکاری نکنند منابع و سپرده‌های آنها محدود خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بانک‌ها شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان باشیم.

فرماندار کنگان همچنین از وضعیت سرمایه‌گذاری در شهرستان انتقاد کرد و افزود: جذب سرمایه و تسهیلات در بخش کشاورزی بسیار ضعیف و نگران‌کننده است و همه مسئولان باید با تلاش مضاعف برای رفع این معضل اهتمام ورزند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول