اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند خواستار شد

استفاده از ظرفیت کشاورزی در بخش ایجاد اشتغال در گتوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند خواستار استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی در ایجاد اشتغال در این شهرستان شد و گفت: باید برای ایجاد اشتغال تلاش بیشتری کرد.

استفاده از ظرفیت کشاورزی در بخش ایجاد اشتغال در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند ناصر نوری‌خواه صبح امروز در جلسه هماهنگی با کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش کشاورزی گتوند که محل در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان دارای توانمندی‌های فراوانی در بخش کشاورز و صنایع است و باید از این توانمندی در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان استفاده کرد.

وی با اشاره به استعدادهای بالقوه بخش کشاورزی در گتوند گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های زیادی که در بخش کشاورزی این شهرستان وجود دارد چه در بخش تولید محصولات متنوع کشاورزی و چه در بخش صنایع تبدیلی شرایط برای کار بسیاری وجود دارد و با توسعه این فرصت‌های فعالیت می‌توان در راستای ایجاد اشتغال گام‌های بلندی را برداشت و تاحدی مشکلات را در این بخش کاهش داد.

نوری‌خواه با دعوت از تمام سرمایه‌گذاران برای فعالیت در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی گتوند بیان کرد: با توجه به زمین‌های حاصلخیز و منابع آبی فراوان و زیرساخت‌هایی که به طور نسبی در این بخش ایجاد شده است کار آفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها، زمینه ایجاد شغل برای بیکاران را در منطقه فراهم کنند.

معاون فرماندار گتوند تأکید کرد: وجود بیشه‌زارها و مراتع و اراضی ملی، توسعه و ترویج پرورش ماهیان گرمابی و خاویاری، توسعه گلخانه‌ها و باغات میوه از جمله توانمندی‌های بخش کشاورزی است که لازم است با سرمایه‌گذاری، زمینه شکوفایی و ایجاد اشتغال در بخش‌ها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان گتوند با داشتن جمعیتی 55 هزار نفری در شمال خوزستان واقع است و بخش زیادی از اشتغال موجود در این شهرستان وابسته به کشاورزی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول