اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش خبرنگار فارس از برکات سفر رهبری به کرمانشاه ـ 2

اختصاص 700 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی از محل سفر رهبری

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات سفر رهبری 700 میلیارد تومان در راستای تسهیلات اشتغالزایی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

اختصاص 700 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی از محل سفر رهبری

سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به این استان اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری در 20 مهرماه سال 90 امید دوباره‌ای را در دل هر کرمانشاهی زنده کرد.

براندیشه ادامه داد: کرمانشاه در سال گذشته در چنین روزی میزبان ولی‌امر مسلمین رهبر فرزانه انقلاب بود این روز به یاد ماندنی برای همیشه در تاریخ استقامت و مقاومت کرمانشاه ثبت شد.

وی ادامه داد: کرمانشاه 8 سال مورد حملات و تهاجمات بسیاری از سوی صدام به سرکردگی استکبار جهانی قرار گرفت جنگ برای کرمانشاه ویرانی‌های بسیاری را به‌جا گذاشت که امروز می‌بینیم با همت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرمانشاه همچنان مانند کوه استوار باقی‌مانده است.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه علاوه بر خیر و برکت معنوی اعتبارات بسیار مناسبی به استان اختصاص یافت که نیازمند تلاش، هم‌افزایی و جدیت لازم برای جذب این اعتبارات است.

وی سفر رهبری را سفری به یاد‌ماندنی خواند و تصریح کرد: از محل اعتبارات این سفر 700 میلیارد تومان در راستای تسهیلات اشتغالزایی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

براندیشه خاطرنشان کرد: طبق آخرین اطلاعات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تا‌کنون تعداد بیش از 420 میلیارد تومان توسط دستگاه‌های اجرایی به بانک‌های عامل معرفی شده است که بیش از دو هزار طرح از آنها با مبلغ بیش از 247 میلیارد تومان به تصویب اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری رسیده است.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح‌های مصوب اظهار کرد: طرح‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی بوده که توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل توجیه اقتصادی، فنی و مالی آن به تایید رسیده است.

براندیشه در پایان گفت: بیش از 600 طرح از طرح‌های مصوب شده با اعتبار بیش از 100 میلیارد تومان در بانک‌ها به انعقاد قرارداد رسیده‌اند.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول