اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) صورت می‌گیرد

ارائه تسهیلات 100 میلیون ریالی اشتغال‌زایی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه کاشان از ارائه تسهیلات یکصد میلیون ریالی به افراد واجد شرایط در سال‌جاری خبر داد.

ارائه تسهیلات 100 میلیون ریالی اشتغال‌زایی در کاشان

ابوالفضل نژادانصار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه شهرستان کاشان در سال‌جاری تسهیلاتی به مبلغ یکصد میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط اعم از افراد بیکار و اشخاص بدون شغل و بیمه نشده ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: متقاضیان دریافت تسهیلات یکصد میلیون ریالی با مدرک فنی و حرفه‌ای و یا دانشگاهی واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه کاشان در ادامه از افتتاح دومین شعبه صندوق مهر امام رضا(ع) در شهرستان کاشان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: افتتاح دومین شعبه از صندوق مهر امام رضا(ع) در این شهرستان با هدف تکریم شهروندان و ارائه خدمات بهتر و آسان‌تر به مردم کاشان صورت می‌گیرد.

نژادانصار تصریح کرد: با افتتاح دومین شعبه از صندوق مهر امام رضا(ع) در شهرستان کاشان این صندوق نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات جدید به متقاضیان فعالیت دارد.

به گفته وی با افتتاح این شعبه در آینده نزدیک، متقاضیان دریافت تسهیلات بر اساس سپرده‌گذاری از 10 میلیون ریال تا 50 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند به این صورت که بعد از سه ماه سپرده‌گذاری معادل سپرده‌گذاری فرد به وی تسهیلات ارائه می‌شود.

نژادانصار، حمایت مسئولان کشوری و استانی از جمله فرماندار کاشان در تأمین تسهیلات این صندوق را قابل تقدیر دانست و خواستار تداوم این حمایت‌ها شد.

صندوق مهر امام رضا(ع) در شهرستان کاشان در سال 1385 تأسیس شده و شش سال سابقه فعالیت دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول