اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

برداشت چغندرقند در اسدآباد برای 600 نفر اشتغال ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد با اشاره به اشتغال 43 درصدی مردم اسدآباد در بخش کشاورزی، گفت: امسال در برداشت و تحویل چغندرقند برای 600 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

برداشت چغندرقند در اسدآباد برای 600 نفر اشتغال ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت صبح امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان اسدآباد با اشاره به نابسامانی‌های سال گذشته در برداشت و تحویل چغندرقند به کارخانه قند همدان، وضعیت کنونی این کارخانه را وضعیتی مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال با برنامه‌ریزی خوب از سوی جهاد کشاورزی و کارخانه ‌قند همدان و همچنین برگزاری 15 جلسه کارشناسی در زمینه کشاورزی توانستیم وضعیت مطلوبی را در زمینه برداشت و تحویل چغندرقند به همدان داشته باشیم.

وی صبر، حوصله، متانت و نظم در بین کشاورزان برای برداشت و تحویل به کارخانه را مهم خواند و افزود: با توجه به برنامه زمان‌بندی شده و گروه‌بندی کشاورزان برای برداشت و تحویل چغندرقند می‌طلبد که آنان بر اساس ضابطه مشخص شده عمل و قوانین را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه سطح زیر کشت چغندر‌قند در شهرستان اسدآباد یک هزار و 700 هکتار است، گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود از این سطح زیر کشت 75 هزار تن چغندرقند برداشت و تحویل دو کارخانه قند همدان و اصفهان شود.

آزادبخت با اشاره به 43 درصد اشتغال مردم اسدآباد در بخش کشاورزی، تصریح کرد: امسال در برداشت و تحویل چغندرقند برای 600 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد هم با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و همکاری کارخانه ‌قند همدان کشاورزان برای برداشت و تحویل چغندرقند به همدان به 60 گروه تقسیم شدند، اظهار اشت: امیدواریم با این برنامه‌ریزی‌ها برداشت و تحویل این محصول به کارخانه تا نیمه آبان‌ماه به اتمام برسد.

حسین فضلی عیار متوسط چغندر 17.45 و افت آن را 1.26 درصد خواند و گفت: بر اساس توافقی با کارخانه‌ قند 50 درصد هزینه چغندرقند در زمان تحویل و 50 درصد بعد از یک هفته به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چغندر قند اسدآباد به دو کارخانه همدان و اصفهان تحویل داده می‌شود، افزود: تاکنون 17 تن چغندرقند برداشت و به کارخانه تحویل داده شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول